:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ۲۰ گروه جهادی برای کمک به کادر درمان استان چهارمحال و بختیاری ساماندهی شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۴۸۳۶۶
جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

۲۰ گروه جهادی برای کمک به کادر درمان استان چهارمحال و بختیاری ساماندهی شد

سرهنگ مهران مرادی گفت:20 گروه جهادی برای کارهای خدماتی ،حراستی ،نظافتی و حمل بیمار توسط سازمان بسیج سازندگی سازماندهی و برای کمک به کادر درمان استان اعزام شد.
۲۰ گروه جهادی برای کمک به کادر درمان استان چهارمحال و بختیاری ساماندهی شد
به گزارش جهانبین نیوز؛مهران مرادی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری از تزریق بیش از هزار دستگاه اکسیژن ساز به استان ها توسط سازمان بسیج مستضعفین خبر داد و گفت: در جلسه مشترک قرارگاه امام رضا (ع) استان با رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار غلامرضا سلیمانی قطع زنجیره کرونا را هدف اصلی طرح شهید سلیمانی رقم زد و صرفا اکتفا به تعطیلی  و زدن پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون نکرد و استفاده از ظرفیت طرح شهید سلیمانی را واجب دانست.
 
وی افزود:بسته های معیشتی برای کلیه استان ها توسط سازمان بسیج مستضعفین پیش بینی شده و بزودی به استان ها ارسال خواهد شد،از ظرفیت کمیته امداد نیز باید استفاده شود و بیمارانی که فوت شده اند و وضعیت خوبی ندارند توسط این سازمان تحت پوشش قرار بگیرند.

جانشین سپاه استان همچنین خبر داد:در سال گذشته 6 هزار نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در کشور به همت رده های اقشاری بسیج ،حوزه ها،پایگاه های محلات و بویژه بسیج حقوقدانان آزاد شدند و امسال نیز همین امر در دستور کار می باشد.

مرادی بیان کرد:با تمام توان و به عنوان یک وظیفه شرعی تمام سپاه های شهرستانی و حوزه ها و پایگاه ها و به عنوان یک جهاد عظیم پای کار بیایند و در عرصه مبارزه همه تلاش خود را بکار بگیرند.

وی عنوان کرد: سردار غلامرضا سلیمانی فروکش کردن محسوس بیماری را از فرماندهان نواحی خواستار شدند و به صورت ویژه این موضوع باید پیگیری شود.

جانشین سپاه استان چهارمحال و بختیاری افزود:در موضوع واکسیناسیون ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان با مجوز مراکز بهداشتی ، واکسن را تحویل می گیرد و به صورت متمرکز واکسینه را برای عموم مردم انجام می دهد و انتظار می رود همه نواحی شهرستانی در این امر تلاش مستمر خود را انجام دهند.

وی ابراز کرد:در سه حوزه نیروی انسانی ،تجهیزات ، مکان و امکانات  دانشگاه علوم پزشکی استان و مراکز بهداشتی از ما در خواست کمک کردن و با پیگیری های معاونت نیروی انسانی بسیج سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) تا بحال حدود 100 نفر بسیجی داوطلب و متخصص اعلام آمادگی کردند و ازین تعداد 45 نفر نیروی متخصص پرستار و بهیار برای کمک به کادر درمان در بیمارستان کاشانی ، هاجر و بیمارستان صحرایی اعزام شدند.

وی تصریح کرد:20 گروه جهادی برای کارهای خدماتی ،حراستی ،نظافتی و حمل بیمار توسط سازمان بسیج سازندگی سازماندهی و برای کمک به کادر درمان استان اعزام شد.

مرادی بیان کرد:امروز بیش از  هزار و صد نفر از بسیجیان جامعه پزشکی در قالب شیفت های فوق العاده در استان استفاده شدند و باید در کنار این دوستان از ظرفیت پایگاه های بسیج محلات نیز استفاده شود.

مهران مرادی افزود: در بحث تجهیزات به همت آماد و پشتیبانی و معاونت بهداشت و درمان سپاه استان، 500 تخته پتو ،200 تخت معمولی، 9عدد کپسول 40 کیلویی اکسیژن ،3 تخته چادر بادی ،5 عدد  ترالی احیا،3 دستگاه الکل پاش،5 عدد پاراوان و اقلام و تجهیزات بسیج جامعه پزشکی برای تشکلی بیمارستان صحرایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان نیز برای جابجایی و حمل اقلام در حال حاضر به کمک دانشگاه علوم پزشکی استان شتافت و اولین محموله روز چهار شنبه از بروجن انتقال شد و کمک بسیار خوبی در بخش خدماتی علوم پزشکی صورت پذیرفت و موجب رضایت بسیار خوبی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و  همکارانمان در کادر درمان گردید.

وی افزود :همچنین در بحث آب رسانی در بخش های مختلف استان نیز سپاه اعلام آمادگی کرد و با کمک معاونت سیاسی و امنتی استانداری به بخش های مورد نیاز از جمله بخش هایی از شهرستان بن که دچار مشکل بودند آبرسانی صورت گرفت.

جانشین سپاه استان در پایان در بحث مکان نیز افزود :سپاه استان تا کنون در مرکز کلینیک امام رضا(ع) شهرکرد محلی را برای بستری موقت بیماران کرونایی در نظر گرفته است، همچنین مرکز درمانی بروجن و لردگان آماده پشتیبانی و پذیرش بیماران در صورت نیاز می باشد.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۳۳:۵۷

23 Aug 2021