۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۸۳۶۰
امام‌جمعه فارسان؛

تربیت یافتگان مسجد، پیشگامان مبارزه با فساد هستند

حجت‌الاسلام محسن ملک پور گفت:کسانیکه‌درمسجد تربیت‌شده‌اند می‌توانند در تحقق عدالت و مبارزه با فساد پیش گام باشند.
تربیت یافتگان مسجد، پیشگامان مبارزه با فساد هستند
حجت‌الاسلام محسن ملک پور به مناسبت روز جهانی مساجد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه ائمه مساجد و هیئت امناء باید فضا و فرصتی را ایجاد کنند که مساجد محل رفت‌وآمد جوانان و نوجوانان باشد اظهار کرد: اگر کارگزاری از مسجد رفتاری داشته باشد که به واسطه آن نمازگزاری آزارده شود و مسجد را ترک کند، مسئول انحراف و کجی آن شخص"است".

وی افزود: مسجد محل تربیت دینی و الهی و حقوق شهروندی و ده‌ها مطلب دیگر جامعه است، انسان‌های مقاوم، درس مقاومت را در مسجد می‌آموزند انسان‌های پاک دست و پاک‌دامنی که مسئولیت‌های جامعه را بر عهده می‌گیرند باید در مساجد پرورش پیدا کنند.

ملک پور بیان داشت: تربیت نیروهای جهادی باید در مساجد باشد، برخی مسئولین را امروز نگاه کنید که اتفاقاً مشکلاتی هم دارند قطعاً اهل مسجد رفتن نیستند، کسانیکه در مسجد تربیت‌شده‌اند می‌توانند پیش‌گام در تحقق عدالت و مبارزه با فساد داشته باشند.

وی اظهار داشت: اگر نگاهی به تاریخ انقلاب کنید شخصیت‌های بزرگی که برای دین و مملکت افتخار آفریدند همه اهل مسجد بودند، اخیراً مدافعان حرم و مدافعان حریم ملت، دانشمندان هسته‌ای و موشکی و عرصه‌های دیگر همگی مسجدی هستند.

ملک پور تصریح کرد: مسجد باید مرکز خدمات اجتماعی در محل باشد و گرفتاری‌های محل با مساعی هم حل شود، برگردید و مساجد را آباد کنید، تا محله‌ها، شهرها ، استان‌ها و کشور آباد شود، لازم است همه به مسجد برگردند و مساجد را از این حالتی که هست خارج کنند.


انتهای پیام/530پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۴:۰۱

22 Aug 2021