۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۸۳۵۹
فرماندار شهرستان خانمیرزا خبر داد

هوشیاری مردم خانمیرزا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی/بیماران کرونایی در شهرستان خدمات می‌گیرند

فرماندار شهرستان خانمیرزا گفت: : در ایام دهه محرم مراسم‌ها بسیار محدود و در فضای باز برگزار شد و هوشیاری مردم این شهرستان کمک بزرگی مقابله با کرونا خواهد داشت.
هوشیاری مردم خانمیرزا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی/بیماران کرونایی در شهرستان خدمات می‌گیرند
یوسف مرادی فرماندار شهرستان خانمیرزا در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در این شهرستان پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده برای دهه اول محرم به خوبی به اجرا در آمده است.

وی ضمن تقدیر از پایگاه‌های شهید سردار سلیمانی فعال در خانمیرزا به سبب فعالیت خوبشان در این مدت تصریح کرد: مردم این شهرستان با توجه به اینکه همه استان در وضعیت قرمز قرار دارد و علی رغم اینکه ما در مسیر جاده ترانزیتی پرتردد قرار داریم به خوبی پروتکل‌ها را رعایت کردند، همچنین عبور و مرور در روزهای گذشته کاهش یافته است.

مرادی ادامه داد: مردم این شهرستان نسبت به روزهوی گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر در دستور کار خود قرار داده‌اند، اما باز هم از افرادی که رعایت نمی‌کنند درخواست داریم استفاده از ماسک را جدی بگیرند و تا حد ممکن از حضور در تجمعات خودداری کنند.

فرماندار خانمیرزا یادآور شد: در ایام دهه محرم مراسم‌ها بسیار محدود و در فضای باز برگزار شد و هوشیاری مردم این شهرستان کمک بزرگی مقابله با کرونا خواهد داشت.

وی گفت: مبتلایان به کرونا در خانمیرزا در خود این شهرستان خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۵۴:۴۵

21 Aug 2021