۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۸۳۵۳
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد

واکسیناسیون عمومی، بهبود معیشت و راه‌اندازی واحدهای تولیدی، سه اولویت دولت سیزدهم

کارشناس مسائل سیاسی گفت: بعد از اینکه سرنوشت انتخابات مشخص شد، برنامه‌های رئیس جمهور بر اساس سه اولویت اصلی برای پیشبرد اهداف کشور تعیین شد، ابتدا واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، سپس رسیدگی به معیشت مردم به خصوص حمایت از طبقات مختلف مردمی و سومین اولویت نیز راه‌اندازی واحدهای تولیدی کوچک بود.
واکسیناسیون عمومی، بهبود معیشت و راه‌اندازی واحدهای تولیدی، سه اولویت دولت سیزدهم
سعید محمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حجت الاسلام رئیسی در مناظرات و نشست‌های انتخاباتی سعی می‌کرد وعده‌ای که به نتیجه نرسد، ندهد.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب می‌دانست مسائل و معضلات کشور بسیار کلان هستند و اگر وعده‌ای داده شود، با توجه به مشکلات و کسری بودجه‌ای که در کشور با آن مواجه هستیم باعث بوجود آمدن آسیب‌های دیگری شود.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اعتقاد حجت الاسلام رئیسی این بود که قسمت عمده‌ای از مشکلات را می‌توان با اتکا به توان داخلی کشور و مدیریت کارآمد و جهادی رفع کرد.

محمدی عنوان کرد: بعد از اینکه سرنوشت انتخابات مشخص شد، برنامه‌های رئیس جمهور بر اساس سه اولویت اصلی برای پیشبرد اهداف کشور تعیین شد، ابتدا واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، سپس رسیدگی به معیشت مردم به خصوص حمایت از طبقات مختلف مردمی و سومین اولویت نیز راه‌اندازی واحدهای تولیدی کوچک بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تیم اقتصادی که رئیس جمهور معرفی کرده، جدای از حرف و حدیث‌هایی که مطرح است، این امید وجود دارد که بتوانیم از بخشی از چالش‌های اقتصادی حال حاضر کشور عبور کنیم، به نظر می‌رسد سعی شده تیم اقتصادی ترکیبی از تجربه به همراه جوان گرایی باشد و از اساتید دانشگاهی استفاده شود.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و اینکه بیشترین توان دولت بی‌شک به این مقوله معطوف خواهد بود پیش‌بینی می‌شود در یک سال آینده وضعیت اقتصادی تغییری پیدا نکند کما اینکه احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این وضعیت حداقل به یک ثبات نسبی برسد.

محمدی بیان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها است و باید منتظر بمانیم ببینیم راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم به چه شکل خواهد بود، اگرچه مقامات این دولت اعلام کردند که مذاکره می‌کنند و تعامل سازنده با جهان خواهند داشت.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۱۸:۳۷

21 Aug 2021