۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۸۳۵۲
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و پراکنده در روزهای آینده

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز و فردا بعدازظهر افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و همچنین بارش‌های رگباری و پراکنده در سطح استان به‌ویژه نیمه شمالی، شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، بن، شهرکرد، سامان، بروجن و شمال کیار را شاهد خواهیم بود.
پیش‌بینی بارش‌های رگباری و پراکنده در روزهای آینده
مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای امروز و فردا بعدازظهر افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و همچنین بارش‌های رگباری و پراکنده در سطح استان به‌ویژه نیمه شمالی، شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، بن، شهرکرد، سامان، بروجن و شمال کیار را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بارش‌های رگباری تابستانه می‌تواند باعث ایجاد روان آب و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها شود.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توصیه می‌شود عشایر، دامداران و گردشگران در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف نداشته باشند.

چراغ پور عنوان کرد: همچنین افزایش سرعت وزش باد، برای امروز و فردا می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک و کاهش دید در سطح چهارمحال و بختیاری شود.

وی خاطرنشان کرد: دما نیز تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای نخواهد داشت و روزهای خنکی را در استان شاهد هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امروز صبح بلداجی با کمینه دمای 11 درجه خنک‌ترین ایستگاه استان بود که در این ساعت دمای شهرکرد 12 درجه سانتی گراد گزارش شد.

چراغ پور بیان کرد: در گرم‌ترین زمان هم لردگان با بیشینه دمای 37 درجه سانتی گراد گرم‌ترین ایستگاه در چهارمحال و بختیاری بود.
وی یادآور شد: دمای فعلی شهرکرد نیز 20 درجه سانتی گراد گزارش شده است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۳:۱۶

21 Aug 2021