۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۸۳۳۴
متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری:

تنگی نفس مردم، تنگی نفس کادر درمان است/کرونا با کسی شوخی ندارد، تنها راه مقابله رعایت پروتکل‌هاست

متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری گفت: تنگی نفس مردم تنگی نفس کادر درمان است دیدن سختی و دشواری بیمار برای تنفس ما را عذاب می‌دهد، بالا بودن تعداد بیماران کادر درمان و پزشکان را شرمنده افرادی می‌کند که برای رسیدگی به آن‌ها وقت کم می‌آورند.
تنگی نفس مردم، تنگی نفس کادر درمان است/کرونا با کسی شوخی ندارد، تنها راه مقابله رعایت پروتکل‌هاست
ناصر خسروی متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  علی رغم تاکیداتی که درخصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عدم حضور مردم در اجتماعات می‌شود، ولی متاسفانه توجه کمی شده و مردم بی‌تفاوت از کنار این موضوع عبور می‌کنند.

وی  وضعیت فعلی در استان را بحرانی دانست و عنوان داشت: جای خالی در بیمارستان‌ها نداریم و با کمبود دارو مواجهیم.

خسروی ادامه داد: با وجود این شرایط بحرانی شاهد مراجعه بیمارانی به مراکز درمانی هستیم که به دلیل حضور در مراسم عروسی یا ختم مبتلا و گرفتار شده‌اند.

این متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری یادآور شد: متاسفانه به دلیل تاخیر در انجام واکسیناسیون انبوه و عدم رعایت مردم به اینجا رسیدیم، مردم بیایند و در مراکز درمانی ببینند وضعیت چگونه است، در بیمارستان‌های هاجر و کاشانی تخت خالی وجود ندارد و زجری که بیمار و همراهان متحمل می‌شود اشک کادر درمان را در آورده است.

 وی خاطرنشان کرد: بیشترین ابتلاها مربوط به اجتماعاتی است که پروتکل‌ها در آن رعایت نمی‌شود، مردم توجه داشته باشند که درحال حاضر مهم‌ترین اصل حفظ سلامتی است و این جزء ضروریات عقلی و شرعی است.

خسروی گفت: اگر فردی در تجمعی حضور دارد که پروتکل‌ها در آن رعایت نمی‌شود آن محل را ترک کند، مردم مهمانی‌ها را تا حد ممکن کنسل کنند.

متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری تاکید کرد: تنگی نفس مردم تنگی نفس کادر درمان است دیدن سختی و دشواری بیمار برای تنفس ما را عذاب می‌دهد، بالا بودن تعداد بیماران کادر درمان و پزشکان را شرمنده افرادی می‌کند که برای رسیدگی به آن‌ها وقت کم می‌آورند.

 انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۹:۵۳

17 Aug 2021