۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۴۸۳۳۱
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری؛

تردد خودرو ها در ورودی چهارمحال و بختیاری بشدت کنترل می شود

شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت : هم‌اکنون تردد خودرو‌ها در ورودی‌های چهارمحال و بختیاری به‌شدت کنترل می‌شود و اجازه ورود مسافر داده نمی شود.
تردد خودرو ها در ورودی چهارمحال و بختیاری بشدت کنترل می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهاب قائدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی گفت: هم‌اکنون تردد خودرو‌ها در ورودی‌های این استان به‌شدت کنترل می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت ادامه روند اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی، کنترل تردد خودرو‌ها در ورودی‌های چهارمحال و بختیاری و جلوگیری از ورود مسافران به داخل استان، می‌توان وضعیت شیوع ویروس کرونا در این استان را مهار کرد.

قائدی ادامه داد: هم‌اکنون ماموران پلیس‌راه و نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری نسبت به برگشت خودرو‌های غیربومی و اعمال جریمه برای رانندگان متخلف در ورودی‌های این استان اقدام می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: البته تردد پزشکان، خودرو‌های حامل مواد غذایی فاسد شدنی و گروه‌های مجاز مورد تایید ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مشکلی ندارد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم‌اینک مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا در خصوص اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید به‌خصوص در زمینه تردد خودرو‌ها به‌شدت رعایت می‌شود.

آرش اشرفی تاکید کرد: حضور نیرو‌های پلیس‌راه، یگان‌های انتظامی و جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در ورودی‌های استان باعث اجرای دقیق‌تر و جدی‌تر مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا در خصوص اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید خواهد شد.

وی یادآور شد: نیرو‌های پلیس‌راه، یگان‌های انتظامی و جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در ورودی‌های استان مسافران و خودرو‌های دارای پلاک غیربومی را به بازگشت توصیه و همچنین رانندگان متخلف را از طریق جریمه، اعمال قانون می‌کنند.

اشرفی اظهار داشت: عملکرد تمامی نیرو‌های نیرو‌های پلیس‌راه، یگان‌های انتظامی و جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری در ورودی‌های استان برای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا مطلوب ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۰۰:۳۳

17 Aug 2021