۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۴۸۳۳۰

آمادگی سپاه برای احداث بیمارستان های صحرایی و سیار برای خدمت به بیماران کرونایی

سردار فدوی از امادگی سپاه برای خدمت به بیماران کرونایی خبر داد وگفت: طرح شهید سلیمانی می تواند راهکاری موثر برای کشورمان در شرایط دلتا کرونایی باشد.
آمادگی سپاه برای احداث بیمارستان های صحرایی و سیار برای خدمت به بیماران کرونایی
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به سخنرانی اخیررهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص بسیج شدن تمام امکانات کشور برای مقابله با ویروس جهش یافته کرونا اظهار داشت: از آغاز بیماری کرونا در کشورمان شاهد هستیم که سپاه و بسیج تمام قد در خدمت مردم بوده اند و از هیچ تلاشی در راستای تضمین سلامت جامعه توسط سپاه دریغ نشده است و سخنرانی اخیر رهبرمعظم انقلاب اسلامی هم نشان داد که بیش از پیش نیاز است که توانمان را افزایش دهیم برای خدمت به بیماران کرونایی و همچنین تلاش برای ریشه کن کردن این بیماری منحوس در کشورمان.
وی ادامه داد: بعد از سخنرانی رهبرمعظم انقلاب، جلسات مختلفی در سپاه و بسیج برگزار شد تا فعالیت ها برای مقابله با بیماری کرونا و خدمت به بیماران کرونایی افزایش بیابد و معتقدم که طرح هایی همچون طرح شهید سلیمانی که از ابتدا موثر واقع شده است، می تواند راهکاری موثر برای کشورمان در شرایط دلتا کرونایی باشد.
آمادگی سپاه برای احداث بیمارستان های صحرایی و سیار برای خدمت به بیماران کرونایی
سردار  فدوی خاطر نشان کرد: تمام بیمارستان های سپاه و بسیج در سراسر کشور در خدمت بیماران کرونایی هستند و از هیچ تلاشی برای بهبود شرایط وضعیت سلامتی این بیماران کوتاهی نمی شود و انشالله که بتوانیم با همراهی و همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی، این بیماری را در کشورمان ریشه کن کنیم.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه آمادگی لازم برای احداث بیمارستان های صحرایی و سیار برای خدمت به بیماران کرونایی را دارد، افزود:  با بسیج و فعال سازی ظرفیت های تازه، در هر نقطه‌ای که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کند، آمادگی برپایی مجهزترین بیمارستان های سیار تخصصی و راه اندازی مراکز جامع واکسیناسیون و مراکز ثابت و سیار مراقبتی برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی را داریم.
کوچکترین اشتباه رژیم صهیونیستی با پاسخ غیرقابل تصور ایران همراه خواهد بود
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: مستکبران عالم و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به مدت ۴۲ سالی می شود که همین روند را ادامه داده اند و هر بار در مقابل ایران اسلامی شکست خورده اند و ما امنیت کشورمان را که حاصل خون پاک شهداست را مقتدرانه حفظ کرده ایم و هر سال هم شاهد افزایش اقتدار دفاعی و نظامی کشورمان هستیم.
سردار فدوی اظهار داشت: هر گونه خطا و اشتباهی که از سوی رژیم جعلی صهونیستی سر بزند، ما آمادگی پاسخ های غیرقابل تصور را داریم و این آمادگی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه در پایان خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با تمام توان علیه ایران اسلامی توطئه می‌کنند اما هرگز نتوانسته‌اند حتی یک پیروزی برای خود ثبت کنند و این وعده خداوند است که در جنگ حق علیه باطل، همواره‌ حق پیروز میدان است.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۲۱:۳۵:۲۰

16 Aug 2021