۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۸۳۲۲
فرماندار شهرستان فارسان؛

حال شهرمان خوب نيست‌/ جدی نگرفتن کرونا خطر مرگ را در فارسان افزایش می دهد

فرماندار شهرستان فارسان در نشست ستاد مبارزه با کرونا اين شهرستان گفت: ديگر جاي سوزن انداختن از بيماران کرونايي در بيمارستان سيدالشهدا (ع) اين شهرستان نيست.
حال شهرمان خوب نيست‌/ جدی نگرفتن کرونا خطر مرگ را در فارسان افزایش می دهد
به گزارش جهانبین نیوز ، مرداس طاهري فرمانده شهرستان فارسان در نشست ستاد مبارزه با کرونا اين شهرستان فارسان افزود: ديگر جاي سوزن انداختن از بيماران کرونايي در بيمارستان سيدالشهدا (ع) اين شهرستان نيست.
 
وي تصريح کرد: از همه مردم شهرستان فارسان درخواست دارم از دورهمي ها و تجمعات به‌شدت پرهيز کنند حال شهرستان ما اصلاً خوب نيست خواهش مي‌کنيم دستورالعمل‌هاي بهداشتي را رعايت کنيد.
 
طاهری گفت: با توجه به تکميل بودن بخش‌ها، چادرها و نبود تخت، پذيرش بيماران جديد با مشکل مواجه شده است و ضرورت دارد در ايام تعطيلات پيش رو، همگان، محدوديت‌هاي اعلامي و پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت کنند تا ورودي بيمارستان کاهش پيدا کند و بهتر بتوان به بيماران، خدمات لازم ارائه داد.
 
برپايي بيمارستان صحرايي توسط جمعيت هلال‌احمر در بيمارستان سيدالشهدا (ع) فارسان

افزايش بي‌سابقه شمار مراجعين به بيمارستان سيدالشهدا (ع) فارسان به‌واسطه موج پنجم بيماري کوويد ۱۹ موجب تکميل ظرفيت تخت‌هاي بستري و روي آوردن به چادرهاي صحرايي شده که رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و حضور نيافتن در تجمعات همچنان به‌عنوان مهم‌ترين اولويت براي جلوگيري از ابتلا به اين بيماري کشنده است.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۰۲:۵۷

16 Aug 2021