۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۸۳۲۰
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

وزش باد و خیزش گرد و خاک، مهمان بعدازظهرهای چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: آسمان استان صاف، در بعد از ظهرها کمی ابری است که در برخی از ساعات وزش باد را شاهد خواهیم بود، به صورت لحظه‌ای بر سرعت وزش باد افزوده شده و احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.
وزش باد و خیزش گرد و خاک، مهمان بعدازظهرهای چهارمحال و بختیاری
مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: آسمان استان صاف، در بعد از ظهرها کمی ابری است که در برخی از ساعات وزش باد را شاهد خواهیم بود، به صورت لحظه‌ای بر سرعت وزش باد افزوده شده و احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

وی افزود: طی روزهای آینده در آسمان استان غبار رقیق صبحگاهان را شاهد خواهیم بود که به صورت انتقالی از استان‌های مجاور از سمت جنوب غرب وارد استان شده و باعث غبارآلود شدن و کاهش کیفیت هوا می‌شود که مقدار آن چندان قابل ملاحظه نیست.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دمای هوا تغییرات قابل ملاحظه‌ای ندارد ولی روند کاهش نسبی و تدریجی هوا را به خصوص در بیشینه دماها شاهد خواهیم بود.

چراغ‌پور عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته مالخلیفه و لردگان با بیشینه دماهای 38 درجه سانتی گراد گرم‌ترین مناطق استان بودند، در همان ساعت دمای هوای شهرکرد به 36 درجه رسید.

وی خاطرنشان کرد: دمای فعلی شهرکرد 23 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در این ساعت یک درجه افزایش داشته است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین امروز صبح بن با کمینه دمای 11 درجه سانتی گراد خنک‌ترین ایستگاه استان بود که در آن ساعت شهرکرد با کمینه دمای 12 درجه خنک ترین مرکز استان در کشور بود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۵:۳۰

16 Aug 2021