۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۸۳۱۷
فرماندار شهرستان شهرکرد مطرح کرد

اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت 10 شب تا 3 بامداد در شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: شب‌ها از ساعت 10 تا 3 بامداد محدودیت تردد اعمال می‌شود و شهروندانی که به هر دلیلی رعایت نکنند مشمول جریمه می‌شوند.
اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت 10 شب تا 3 بامداد در شهرکرد
عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد در گفت‌‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌هایی که از قبل با مسؤولان هیات‌های عزاداری انجام شد، مقرر شد عزاداری‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی افزود: محدودیت‌هایی در بحث عزاداری‌ها پیش‌بینی شده است که شامل عدم برگزاری مراسم در فضای بسته، عدم دسته روی در خیابان‌ها، الزامی بودن رعایت پروتکل‌ها در هر شرایطی، نظارت دقیق سازمان تبلیغات و مرکز بهداشت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و... ازجمله این موارد هستند.

فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها با توجه به رنگ‌بندی‌ها در سطح شهرستان شهرکرد و ترددهای برون‌شهری و درون‌شهری اعمال می‌شود.

ارژنگ عنوان کرد: از همین رو شب‌ها از ساعت 10 تا 3 بامداد محدودیت تردد اعمال می‌شود و شهروندانی که به هر دلیلی رعایت نکنند مشمول جریمه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در مبادی برون‌شهری نیز ورودی‌های استانی و شهری کنترل می‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد اضافه کرد: موضوع مهم این است که باید از شکل‌گیری تجمعات جلوگیری شود، بعضاً دیده شده در مراسمات ترحیم این‌گونه تجمع‌های انسانی وجود دارد، لذا توسط تیم‌های مربوطه تذکر داده می‌شود و اگر توجه نشود به‌عنوان متخلف در حوزه سلامت به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/1031ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۷:۱۷

15 Aug 2021