۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۴۸۳۱۶
در شهرستان اردل؛

روستای هفت پیران از نبود آب آشامیدنی رنج می برد/مردم در انتظار تدبیر مسئولان

خدر خسروی عضو شوراي اسلامي روستاي هفت پيران گفت:روستاي هفت پيران از کمترين امکانات محروم است و در روزهاي گرم تابستاني نيز از نبود آب اشاميدني رنج مي برند.
روستای هفت پیران از نبود آب آشامیدنی رنج می برد/مردم در انتظار تدبیر مسئولان
خدر خسروي عضو شوراي اسلامي روستاي هفت پيران در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت:روستاي هفت پيران از توابع بخش مرکزي شهرستان اردل از کمترين امکانات محروم است و در روزهاي گرم تابستاني نيز از نبود آب اشاميدني رنج مي برند.

خسروي افزود:دو روزي که آب آشاميدني نداريم و مسئولين هم جوابگو نيستند که مردم روستا بايد از روستاي اطراف آب آشاميدني تهيه کنند و اين واقعا ظلم است که مسئولين براي رفع اين مشکل اساسي چاره اي نينديشند.

وي ادامه داد:فقر و محروميت با تمام تلخي‌هايش در اين روستا  به وضوح پيدا است که بر چهره تک تک ساکنين اين ديار نشسته است؛ اين روستا با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامي از کمترين امکانات درماني، آموزشي، فرهنگي، رفاهي و حتي ورزشي بي‌بهره است.

اميد است مسئولان شهرستان اردل توجهي که شايسته‌ي شان و منزلت اهالي روستا مي باشد به روستاي هفت پيران داشته و اقداماتي مفيد در زمينه هايي که عنوان شد براي اهالي روستا انجام دهند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۵:۵۵

16 Aug 2021