۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۸۳۱۵
فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهار محال و بختیاری؛

هر محله یک پایگاه و هر خانه یک مرکز سلامت باشد

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان گفت: نیازمندی خانواده های مبتلا در خصوص مایحتاج زندگی یکی از بحث هایی است که باید بسیجیان در این خصوص وارد عمل شوند ، باید این خانوار ها شناسایی و افراد بسیجی در محل حضور و نیازمندی ها را یادداشت کنند و در نهایت کارت بانکی خانواده را دریافت کرده مایحتاج آنها را تامین کنند.
هر محله یک پایگاه و هر خانه یک مرکز سلامت باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در راستای عملکرد طرح شهید سلیمانی در پیک پنجم بیماری کرونا در استان اظهار کرد:طرح شهید سلیمانی همچنان ادامه دارد و تدابیری که اندیشیده شد بیشتر در بحث واکسینه کردن مردم و برای کمک به مراکز تجمیعی واکسیناسیون نیاز است.

وی افزود:با توجه به واگیری بیماری و تعداد مبتلایانِ بستری در بیمارستان ها ، کمک به کادر درمان که در مراحل گذشته ادامه داشت ، امروزه نیاز و ضرورت بیشتر دارد ، لذا بسیجیان باید در این حوزه همچون مراحل گذشته ورود پیدا کنند.

اکبری افزود:شعار طرح شهید سلیمانی استفاده از ظرفیت های محله محور است یعنی هر محله یک پایگاه و هر خانه یک مرکز سلامت باشد و این همچنان باید ادامه داشته باشد و تجلیل و تشدید شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) بیان کرد :ایجاد محدودیت ها در سطح محلات با توجه به بحث های مراقبتی ،نظارتی ،حمایتی در قالب طرح کمک های مومنانه باید  صورت پذیرد.

اکبری تصریح کرد: ضرورتی که در حال حاضر وجود دارد کمک از معتمدین و متخصصین در خصوص مراسماتی که متاسفانه باعث شده که خیلی از مشکلات بوجود آمده تشدید شود ، تجمع مردمی یک حالت متاسفانه رقابتی پیدا کرده است ، از فرمانداران ،فرماندهان و ائمه محترم جمعه خواستاریم تا با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیارشان هست معتمدین و متنفذین را قانع کنند  تا مراسمات بصورت محدودتر و با تعداد کمتری برگزار گردد.

وی عنوان کرد: در برخورد های قانونی با متخلفین و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ضعف هایی وجود داشته در راستای همین موضوع فرماندهان محترم نواحی مقاومت بسیج در شهرستان ها، از ظرفیت های حقیقی و مجازی برای هوشیار باش ها،اطلاع رسانی و آموزش می بایست کمک ها و همکاری های لازم را انجام دهند.

علی محمد اکبری ابراز کرد: ویروس دلتا که همچنان در حال و تاخت و تاز است تعداد مبتلایان بیشتری را دارد به همین لحاظ اگر در خانواده فردی مبتلا شد نیاز به تست بقیه اعضای خانواده وجود ندارد، متاسفانه عادی انگاری و ساده انگاری ،عدم باور قلبی و تغییر رفتار های اجتماعی و پایبندی به مهار کرونا مقداری تقلیل پیدا کرده و نیاز است در بحث اقنا سازی کمک شود.

وی افزود: نیازمندی خانواده های مبتلا در خصوص مایحتاج زندگی یکی از بحث هایی است که باید بسیجیان در این خصوص وارد عمل شوند و این خانوار ها را شناسایی کنند و افراد بسیجی در محل حضور پیدا کنند نیازمندی هارا یادداشت کنند و در نهایت کارت بانکی خانواده را دریافت کرده مایحتاج آنها را تامین کنند.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری در پایان تصریح کرد:کمک های مومنانه ترجیحا همچنان در دست اقدام باشد ، خصوصا در ماه محرم از نذورات استفاده شود ، بحث مهم طرح شهید سلیمانی یک آموزش همگانیست برای اقنا سازی عمومی مردم در راستای ویروس کرونا که باید صورت پذیرد.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۸:۱۷

15 Aug 2021