۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۸۳۱۴
رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری خبر داد

جریمه و عودت خودرو در انتظار پلاک‌های غیربومی/ثبت بیش از یک هزار جریمه برای خودروهای غیربومی

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: درصورتی‌که راننده‌ای با پلاک غیربومی مجوز تردد نداشته باشد علاوه بر اینکه اعمال قانون خواهند شد، خودروی آنان نیز عودت داده می‌شود.
جریمه و عودت خودرو در انتظار پلاک‌های غیربومی/ثبت بیش از یک هزار جریمه برای خودروهای غیربومی
غلامعلی نوربخش رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به اوج‌گیری بیماری کرونا طی هفته گذشته و لزوم پیگیری تردد خودروهای غیربومی در مبادی ورودی و خروجی به استان، نیروهای پلیس‌راه در شهرستان‌های ده‌گانه مستقر شدند.

وی افزود: بنا بر ابلاغیه ستاد کرونا استان چهارمحال و بختیاری محدودیت عبور و مرور خودروهای با پلاک غیربومی با تمام شدت در حال اجرا است، لذا به اطلاع کلیه رانندگان که در حال تردد در جاده‌های این استان هستند، می‎‌رسانم برای تردد باید حتماً جزو سه دسته‌ای باشند که مجوز تردد دارند، این موضوع قبلاً اطلاع‌رسانی شده است.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برابر دستور ابلاغیه راهور ناجا و ستاد کرونا کشور سه گروهی که مجوز عبور و مرور دارند شامل افرادی هستند که به‌واسطه شغل خود مجبور به تردد بین استانی بوده، گروه دیگر افرادی‌اند که برای بحث درمان مجبور به سفر به استان‌های دیگر هستند و افرادی که برای رسیدگی به امور قضایی تردد بین استانی دارند، شامل محدودیت‌ها و جریمه نمی‌شوند.

نوربخش ادامه داد: درصورتی‌که راننده‌ای با پلاک غیربومی مجوز تردد نداشته باشد علاوه بر اینکه اعمال قانون خواهند شد، خودروی آنان نیز عودت داده می‌شود.

وی عنوان کرد: در این روزهایی که با شیوع گسترده بیماری کرونا مواجه هستیم می‌طلبد مردم در خانه ماندن را بر هر کار دیگری مقدم بدانند، شاید محدودیت‌ها و در خانه ماندن‌ها در یک و نیم سال گذشته برای مردم خسته‌کننده باشد اما حفظ سلامت و جان خود و همنوعانمان از هر چیزی مهم‌تر است.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طبق آمار طی هفته گذشته حدود یک هزار و 624 مورد جریمه برای خودروهای غیربومی اعمال شد، حدود 507 مورد برگشت خودرو از مبادی ورودی به استان صورت گرفت و 855 مورد نیز تذکر لسانی برای رانندگان به ثبت رسید.

 نوربخش اضافه کرد: مردم و رانندگان باید در خصوص عدم تردد بین استانی در روزهای سخت بیماری کرونا همکاری لازم را داشته باشند چراکه همه این کارها صرفاً جهت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و سلامت مردم است.

وی بیان کرد: مواردی از پلاک‌های غیربومی که در استان رؤیت می‌شود بعضاً رانندگان عبوری هستند که برای یک زمان کوتاه قصد استراحت دارند و این دلیل بر این نیست که نظارت لازم انجام نمی‌شود.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: نظارت‌ها و کنترل مبادی ورود و خروج در مناطق گردشگری به‌ویژه حاشیه زاینده‌رود بسیار شدیدتر است.

انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۳۴:۵۹

15 Aug 2021