۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۸۳۰۵
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

دو سوم بیمارستان های چهارمحال و بختیاری را بیماران کرونایی پر کرده است /نگران تشدید موج پنجم هستیم

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: در حال حاضر دو سوم بیمارستان های ما پر از بیماران کرونایی است و یک سوم آن متعلق به بقیه بیماری هاست و با ادامه این روند بیماران دیگر باید به جای دیگری انتقال یابند، اگر خود مردم عموما فاصله و ماسک گذاری را رعایت کنند بیشتر گرفتاری ها رفع می شود.
دو سوم بیمارستان های چهارمحال و بختیاری را بیماران کرونایی پر کرده است /نگران تشدید موج پنجم هستیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و رئیس قرارگاه استانی سپهبد شهید سلیمانی و در بین اعضای این قرارگاه در راستای مقابله با موج پنجم ویروس کرونا افزود:طرح شهید سلیمانی با سه هدف مهم تشکیل شده که اولین هدف آن کمک به دانشگاه علوم پزشکی در راستای بیمار یابی و دومین هدف مراقبت و کمک و امکانات دارویی برای مراقبت از بیماران کرونایی که در خانه ها تحت نظر هستند شامل 13 هزار خانواده را در این مدت در خانه ها مراقبت کردند.

وی گفت: هدف مهمتر در راستای دو هدف قبلی اجرای طرح کمک مومنانه و مواسات و همدلی بود که کمک رساندن به نیازمندان بود،در هر سه هدف خوشبختانه استان ما نسبت به وضعیت کشوری رتبه مطلوب تری را کسب نمود.

اقبال عباسی بیان کرد: امروز هم جلسه ستاد ملی کرونا  نسبت به تعطیلات سراسری و تشدید محدودیت ها تصمیماتی گرفته شد و ممنوعیت شدیدتری نسبت به گذشته در جاده ها انجام خواهد گرفت،ادارات و صنوف نیز بغیر از گروه الف به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود و جرایم خودرویی نیز در اسرع وقت مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:هرچقدر تصمیم سخت گرفته شود و هرچقدر جرایم بیشتر شود و برخورد ها شدیدتر شود تا زمانی که مردم این تصمیمات و محدودیت ها را اعمال نکنند هم خودشان گرفتار بیماری می شوند و هم بقیه را به خطر خواهند انداخت.

وی همچنین افزود: غریب به یک میلیون نفر مسافر از استان چهار محال و بختیاری وجود دارد که با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورا به پیش خانواده های خود بر خواهند گشت و در مراسمات عزاداری شرکت می کنند،بنده از مردم استان خواهشمندم که در این یک هفته مهمان پذیری ها را کنار گذاشته و سعی کنند به اقوام و مهمانانشان اجازه ورود به استان را ندهند و همچنین هیچ خدماتی هم در مراکز توریستی گردشگری و تفریحی در عرصه عمومی ارائه داده نخواهد شد.

عباسی افزود:اگر وجود دور همی ها و مهمانی ها در خانه زیاد شود و این چرخه دوباره در استان تکرار می شود،در حال حاضر در موج پنجم هستیم و در روز گذشته 9 نفر فوتی داشته ایم ،چه بسا که در ادامه هم افزایش پیدا کند و نگران این هستیم این موج به موج بعد از محرم متصل شده و دیگر قابل کنترل نباشد.

وی در پایان افزود: در حال حاضر دو سوم بیمارستان های ما پر از بیماران کرونایی است و یک سوم آن متعلق به بقیه بیماری هاست و با ادامه این روند بیماران دیگر باید به جای دیگری انتقال یابند، اگر خود مردم عموما فاصله و ماسک گذاری را رعایت کنند بیشتر گرفتاری ها رفع می شود.

انتهای پیام /1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۰۵:۳۲

14 Aug 2021