۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۴۸۳۰۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

تا پایان کرونا و تکمیل واکسیناسیون در کنار کادر درمان هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: در حال حاضر بین 300 الی 500 نفر در روز در مراکز وابسته به سپاه واکسینه می شوند و این روند تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام نیاز کند و فرایند واکسیناسیون کامل همه گروه های هدف به‌ویژه افراد آسیب پذیر تکمیل نشود همچنان ادامه دارد.
تا پایان کرونا و تکمیل واکسیناسیون در کنار کادر درمان هستیم
کرم نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج به‌ویژه در این شهرستان به جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی، خدمات و اقدامات بسیاری در زمینه مبارزه با بیماری کرونا انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه ها، پایگاه های بسیج و در کل مجموعه‌های سپاه در شهرستان شهرکرد مکلف به همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شدند، افزود: استفاده از ظرفیت بسیجیان و نیروهای متخصص در حوزه بهداشت و درمان، یکی از این اقدامات بود تا اغنا سازی و انجام اقدامات پیشگیرانه لازم در سطح روستاها و بخش ها انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با بیان اینکه تمامی سالن های ورزشی بسیج در چهارمحال و بختیاری پتانسیل‌های لازم برای اجرای واکسیناسیون عمومی مردم را دارا هستند، ادامه داد: سالن نهم دی در شهرکرد، سالن صالحین فرخشهر و سایر سالن های ورزشی حوزه های مقاومت بسیج در اختیار معاونت بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد قرار گرفته است.

نظری عنوان کرد: واکسیناسیون علیه بیماری کرونا از بیست و چهارم تیرماه با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در سطح شهرستان شهرکرد آغاز شد و هدف این بود که همکاری لازم به صورت شبانه روزی در زمینه پیشگیری و درمان با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه منع تردد و ورود و خروج خودروهای غیربومی در سطح شهرستان شهرکرد، با همکاری پلیس راهور و جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد، همکاری های لازم صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد تاکید کرد: هرجایی که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیاز داشته باشد، سالن های صالحین در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
نظری تصریح کرد: همه دغدغه خدمت گزاران مردم در بسیج و سپاه حضرت  قمر بنی هاشم (ع) مردم هستند که نباید هیچ آسیبی به آن‌ها وارد شود، این دستور مقام معظم رهبری است که سپاه و بسیج در کنار مردم باشند و به آن ها خدمت کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بین 300 الی 500 نفر در روز در مراکز وابسته به سپاه واکسینه می شوند و این روند تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام نیاز کند و فرایند واکسیناسیون کامل همه گروه های هدف به‌ویژه افراد  آسیب پذیر تکمیل نشود همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۲۳:۴۸

14 Aug 2021