۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۸۲۹۹
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری:

عادی انگاری در پیک پنجم کرونا از سوی عده‌ای از مردم، جای تعجب دارد

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: این گلایه وجود دارد چرا زمانی که بیماری کرونا در وضعیت خطرناک خود است، عده‌ای از مردم رعایت نمی‌کنند و عادی انگاری در بین آن‌ها تا این حد زیاد شده است.
عادی انگاری در پیک پنجم کرونا از سوی عده‌ای از مردم، جای تعجب دارد
سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز; اظهار کرد: افرادی که مبتلا به کرونا هستند باید خودمراقبتی و قرنطینه خانگی را به شدت جدی بگیرند، همچنین مصرف داروهای تقویتی و حمایتی ازجمله مهم‌ترین مراقبت‌هایی هستند که یک فرد مبتلا باید انجام دهد.

وی به وجود برخی گلایه‌ها از سوی مجموعه بهداشت و درمان از مردم اشاره و عنوان کرد: چرا زمانی که بیماری کرونا در وضعیت خطرناک خود قرار دارد، رعایت نمی‌کنند و عادی انگاری در بین آن‌ها تا این حد زیاد شده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با وجود اینکه هم‌اکنون در اوج بیماری کرونا و پیک پنجم این بیماری به  سر می‌بریم و علی‌رغم همه توصیه‌ها، پروتکل‌های بهداشتی، با جدیت در کشور اجرا نمی‌شود و این جای تعجب دارد.

جزایری اضافه کرد: به دلیل همین عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طول موج خیز پنجم بیشتر شده است، همچنین شدت و مدت زمان طولانی است که با این خیز مواجه‌ایم و متاسفانه تعداد زیادی از هموطنانمان را نیز از دست دادیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ظرفیت‌ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تکمیل است یادآور شد: مجموعه بهداشت و درمان بدون منت پذیرای بیماران است و وظایف خود در خدمت‌رسانی به مردم را انجام می‌دهد اما گرفتاری‌هایی که برای خانواده‌ها به سبب عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایجاد می‌شود به مراتب اثرات بدتری دارد.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: چطور خانواده‌ها به خود اجازه می‌دهد در مراسمی شرکت کند که همه اعضای خانواده یا مبتلا به کرونا می‌شوند یا در معرض ابتلا قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۵:۳۲

14 Aug 2021