۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۸۲۹۲
امام‌جمعه فارسان گفت:

ايران دست دوستي به سمت همه دنيا دراز مي‌کند

امام‌جمعه فارسان گفت: ايران هر جا مي‌رود صلح و صفا و دوستي و محبت مي‌برد. نشنيديد در مراسم تنفيذ رئيس‌جمهور فرمود ايران دست دوستي به سمت همه دنيا دراز مي‌کند.
ايران دست دوستي به سمت همه دنيا دراز مي‌کند
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از:  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور گفت: رهبر انقلاب در مراسم تنفيذ حكم سيزدهمين دوره رياست جمهورى تأكيد كردند: «اقتصاد كشور، امروز مسئله‌ي اساسى است.» و خواستار اين شدند كه دولت جديد در اين عرصه اقدامات خود براى حل مشكلات را با «برنامه» دنبال كند؛ اما بر اساس بيانات حضرت آيت‌الله خامنه‌اى چه موضوعاتى بايد در رأس برنامه‌ى اقتصادى دولت جديد قرار گيرد؟
1- تقويت توليد داخلى 2- واردکردن مردم در ميدان اقتصاد 3- ايجاد اشتغال براى جوانان 4- حفظ و تقويت ارزش پول ملّى 5- حل مشكل گرانى

وي افزود: اكنون آيت‌الله رئيسى در آزمون خطيرى قرارگرفته است، بايد ديد وى تا چه اندازه براى تحقق مطالبات رهبرى كه ترجمان مطالبات مردم است با برنامه واردشده و در آن مسير حركت خواهد كرد. براى ايشان و دولت سيزدهم آرزوى موفقيت داريم. بديهى است پس از طى يك فرصت معقول، ميزان تحقق مطالبات امام جامعه بايد از رئيس‌جمهوري مطالبه شود.

وي بيان داشت: همين روزها شنيده‌ايد که کشتي هائي از رژيم منحوس در دريا موردتهاجم قرارگرفته و کسي هم مسئوليت به عهده نگرفته اما آن‌ها با همين حرکت‌هاي رسانه‌اي و ژورناليستي ايران را محکوم مي‌کنند و درصدد درست کردن اجماع بين‌المللي عليه ايران هستند.

وي اظهار داشت: اولاً دنيا ايران را مي‌شناسد که بر اساس اصول و موازين حرکت مي‌کند و مثل شما هرج‌ومرج طلب و ناآرام نيست، ايران هر جا مي‌رود صلح و صفا و دوستي و محبت مي‌برد. نشنيديد در مراسم تنفيذ رئيس‌جمهور فرمود ايران دست دوستي به سمت همه دنيا دراز مي‌کند؟

وي گفت: ثانياً گرچه تهديدهاي انگليس و آمريکا و رژيم منحوس، جنبه نمايشي دارد و شکست‌خورده و خودشان خوب مي‌دانند به‌خصوص رژيم صهيونيستي که توان مقابله با ايران را ندارند اما بااقتدار مي گوئيم اگر نفهمي کنيد و برعليه ايران حرکتي داشته باشيد، قطعاً براي محو خودتان از صفحه روزگار باعجله اقدام کرده‌ايد. رزمندگان سلحشور ايران اسلامي برق‌آسا نفس‌هاي شما را قطع خواهند کرد.

امام‌جمعه فارسان افزود: با توجه به وضعيت کشور و ويروس کرونا هر آنچه از اماکن و ...در اختيار نهاد امامت جمعه است تماماً در اختيار شبکه بهداشت و درمان است حتي اگر ناچار شويم نماز تعطيل و يا جابجا شود.

وي در پايان بيان داشت: چند نکته در مورد اقدام ناشايست و غير ديپلماتيک سفير جديد انگليس که با انتشار يک عکس در کنار سفير روسيه، خواسته يا ناخواسته، روزهاي اشغال و تحقير ملت ايران را يادآوري کرد:
۱) سفير انگليس خبيث که سابقه امنيتي دارد، در آغاز مأموريتش بايد به‌شدت تنبيه شود تا مراقب رفتارش باشد.
۲) رفتار سفير روسيه دور از انتظار بود و انتشار يک متن دوپهلو، اين رفتار بي‌ادبانه را جبران نمي‌کند. وي بايد با صراحت از ملت ايران عذرخواهي کند.
۳) دولت روسيه بايد سفيرش را توجيه کند تا مراقب باشد در دام اطلاعاتي سفير انگليس خبيث نيفتد.
۴) دستگاه ديپلماسي کشور بايد براي برخورد متناسب با اين گستاخي تدبير نمايد

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۹:۴۸

13 Aug 2021