۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۴۸۲۶۲

نبود سي ان جي(CNG) معضلي ديگر بر معضلات لردگان

شهرستان ۲۵۰ هزاري نفري لردگان که از نظر موقعيت مکاني محل عبور محور ترانزيتي شمال به جنوب است تنها يک جايگاه سي ان جي در مسير اين کمربند ترانزيتي مهم کشور دارد که البته هميشه و براي روزهاي متوالي دچار نقص و تعطيلي مي‌ باشد.
نبود سي ان جي(CNG) معضلي ديگر بر معضلات لردگان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ شهرستان ۲۵۰ هزاري نفري لردگان که از نظر موقعيت مکاني محل عبور محور ترانزيتي شمال به جنوب است تنها يک جايگاه سي ان جي در مسير اين کمربند ترانزيتي مهم کشور دارد که البته هميشه و براي روزهاي متوالي دچار نقص و تعطيلي مي‌ باشد.

تنها جايگاه اختصاصي و تک منظوره عرضه سوخت گاز شهرستان لردگان در مهمترين جاده ترانزيتي کشور در اکثر ماه هاي سال به دلايل مختلف موجب سرگرداني رانندگان در سوختگيري مي شود و اکنون نيز همانند سابق مدام تعطيل است.

اين در حالي است که دو جايگاه سي ان جي موجود در شهر لردگان از جاده اصلي ترانزيتي چند کيلومتر فاصله دارد و عملا براي مسافرين چندان قابله صرفه نيست البته بايد گفت اين جايگاه ها براي استفاده داخل شهري نيز ظرفيت لازم را ندارند چه برسد به تامين سوخت هزاران خودرويي که از کنار اين شهر در حال تردد هستند،  از طرفي جايگاه هاي سي ان جي موجود در اطراف شهر لردگان با تشکيل صف‌ هاي چندکيلومتري موجب نارضايتي مردم شده است، به همين جهت مردم لردگان با ابراز ناراحتي از اين وضعيت معتدند در صورت فعاليت سي ان جي شهرداري قطعا بار ترافيکي ساير جايگاه ها کاهش پيدا مي کند.

اما يک سوال مهم اين است که چرا جايگاه سي ان جي که با هزينه بيت المال براي رفاه حال مردم و هموطنان احداث شده است اينگونه رها گرديده که اکثر ماه هاي سال تعطيل مي باشد؟
چرا مسئولي در شهرستان براي پاسخگويي وجود ندارد؟

اما بر اساس خبرهاي منتشر شده در فضاي مجازي شهر لردگان مدير شرکت پخش فراوردهاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري با ابراز تاسف نسبت به اين مشکل مدعي شد که جايگاه در اختيار شهرداري لردگان است، اما شهرداري و بهره بردار همکاري ندارند و عليرغم اعتراض شرکت، مکاتبات و جلسات هنوز شهرداري اقدام موثري انجام نداده است.

بنابراين مشخص مي شود که اين مشکل با همکاري و رفع اختلافات بين شهرداري و بهره بردار قابل حل مي باشد در حالي که شهرداري ضعيف لردگان در ادامه کارنامه فاجعه بار خود در صدد انجام اقدام مثبتي که به نفع مردم باشد نيست.

شهرداري لردگان موظف است پاسخگوي مردم باشد، به چه دليل جايگاهي که با پول بيت المال ساخته شد اينگونه رها شده و در حال فرسودگي است در حالي که حق مردم است که از اين جايگاه استفاده کنند! شهرداري يا هر نهاد و مسئول ديگري به چه حقي با اختلافاتي که مي شود آن را حل و فصل کرد جايگاه سي ان جي که با پول ملت ايران ساخته شده است را دائم التعطيل کرده است.

شهرداري موظف به پاسخگويي است زيرا اگر موجوديتي داريد فقط به واسطه مردم است و اين بزرگترين ثمره انقلاب اسلامي براي محرومين در برابر ظالمين است که سال ها به اين شهر و مردم آن ظلم کرده اند.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۳:۱۵

11 Aug 2021