:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> اهتزاز پرچم عزاي امام حسين (ع) در اردل | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۸۲۵۹

اهتزاز پرچم عزاي امام حسين (ع) در اردل

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل از به اهتزاز درآمدن پرچم عزاي امام حسين (ع) همزمان با ماه محرم در اين شهرستان خبر داد.
اهتزاز پرچم عزاي امام حسين (ع) در اردل
سيد ياسر حسيني رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز  با بیان این خبر گفت: محرم ماهي است که با عنوان "فرياد مناديان آزادي و آزادگي در تاريخ جهان" شناخته مي‌شود و هر ساله عاشقان حق و حقيقت همنوا با کاروان کربلا، شور و شعور عاشورايي را احيا مي‌کنند و عشق به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) را در دل‌ها زنده نگه مي‌دارند.

حسيني افزود:حماسه کربلا و شهادت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران با وفايش، حقيقتي را در کهکشان عشق و خونفشاني به تصوير کشيد تا ديگر کسي براي چشم پوشاندن روي آفتاب حقيقت بهانه‌اي نداشته باشد. کربلا صحنه وقوع حماسه جاويدي است که وجدان انسان‌هاي آگاه، صلابت آسماني اين رخداد مهم را ستايش مي‌کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظيم فرود مي‌آورد. نام آناني که در معراج کربلا تن بر خاک سپردند و به افلاک پر کشيدند، بعد از گذر قرن‌ها همچنان بر تارک تاريخ مي‌درخشد.

وي بيان کرد: آئين سياهپوشان و برافراشتن پرچم عزاي امام حسين (ع) در شهر اردل برگزار مي شود.

رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل تصريح کرد: اين مراسم در مدرسه شهيد مطهري شهر اردل، خيابان فرمانداري با حضور هيئات سطح شهر برگزار شد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۷:۵۱

10 Aug 2021