۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۸۲۴۱
رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعلام آخرین مهلت تمدید پروانه چرای دام/ پروانه‌های تمدید نشده، ابطال می‌شود

رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، آخرین مهلت مرتع‌داران برای تمدید پروانه مرتع‌داری حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۹/۸ است.
اعلام آخرین مهلت تمدید پروانه چرای دام/ پروانه‌های تمدید نشده، ابطال می‌شود
فرامرز مردانی رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، آخرین مهلت مرتع‌داران برای تمدید پروانه مرتع‌داری حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۹/۸ است.

وی افزود: اضافه کرد: لازم است در فرصت باقیمانده همه مرتع‌داران به‌منظور تسویه بدهی و تمدید پروانه چرای دام اقدام نمایند تا مشمول بخش (الف) فصل چهارم اصلاحیه شیوه‌نامه فنی و اجرایی بهره‌برداری از مراتع نشوند.

رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این بخش از شیوه‌نامه فنی و اجرایی بهره‌برداران اشاره شده است که عدم پرداخت سالیانه حقوق دولت و عوارض ناشی از تمدید پروانه چرای دام بدون عذر موجه موجب ابطال پروانه چرای دام می‌شود.

مردانی با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ پروانه چرای دام صادر شده است، عنوان کرد: سطح مراتع این استان یک میلیون و ۱۴ هزار و ۷۹۲ هکتار است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۹:۴۶

7 Aug 2021