۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۸۲۳۷
مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری:

لبنیات گران نشده است/ ثبات قیمت در بازار اقلام مصرفی موردنیاز مردم

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری گفت: با افزایش قیمت لبنیات از سوی مراجع مربوطه موافقت نشد و ملاک قیمت‌گذاری شرکت‌های تولیدکننده لبنیات هستند اما هنوز هیچ افزایش قیمتی در لبنیات اعلام نشده است.
لبنیات گران نشده است/ ثبات قیمت در بازار اقلام مصرفی موردنیاز مردم
فرج‌الله رحمتی مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در حال حاضر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به‌وفور در بازار موجود است و قیمت آن‌ها از روزهای گذشته تاکنون تغییرات چندانی نداشته است.

وی افزود: به‌جز چند قلم مثل سیمان، میلگرد و... که بنا به دلایلی مثل وضعیت بورس، قطعی برق که باعث کمبود محصول در بازار شد و... افزایش قیمت کاذب و التهاب بازار داشتند، دیگر اقلام مصرفی در مشکلی ندارند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بحث مرغ هیچ مشکلی در بازار وجود ندارد و بحرانی که روزهای قبل با آن مواجه بودیم سپری شد.

رحمتی عنوان کرد: با افزایش قیمت لبنیات از سوی مراجع مربوطه موافقت نشد و ملاک قیمت‌گذاری شرکت‌های تولیدکننده لبنیات هستند اما هنوز هیچ افزایش قیمتی در لبنیات اعلام نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر سال در قالب بسیج اصناف برنامه‌هایی برای ماه محرم پیش‌بینی می‌شد ولی امسال به دلیل وضعیت بیماری کرونا و شیوع گسترده ویروس دلتا همه برنامه‌ها لغو است.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۵۹:۱۵

7 Aug 2021