۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۴۸۲۳۵
نايب رييس کميسيون شوراها:

هيچ عذر و بهانه‌اي براي خدمت رساني به مردم وجود ندارد

نايب رييس کميسيون شوراها و امور داخلي ايران گفت: در شرايطي که ترکيب بسيار خوبي در قوا شکل گرفته و ديدگاه‌ها به هم نزديک است، مجلس، دولت و قوه قضاييه انقلابي شکل گرفته است و هيچ عذر و بهانه‌اي براي خدمت رساني به مردم وجود ندارد.
هيچ عذر و بهانه‌اي براي خدمت رساني به مردم وجود ندارد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حسين باميري درباره تعامل دولت و مجلس اظهار کرد: دولت و مجلس انتظارات متقابلي نسبت به همديگر دارند مطالبات نمايندگان مجلس، قبل و بعد از انتخابات رفع مشکلات معيشتي مردم بوده است از سوي ديگر چگونگي گزينش و چينش مجموعه اعضاي دولت که قرار است کمک کار رييسي در اداره کشور باشند مهم است و  مجلس هم از طريق راي اعتماد به گزينش اين افراد کمک مي کند.
 
نماينده مردم لردگان افزود: سوابق فردي، پيشينه افراد، تعهد، پاکدستي و اعتقاد به ارزش‌ها از جمله مواردي است که براي گزينش افراد در دولت بايد مورد توجه قرار گيرد، البته با توجه به پيشينه کاري رييس جمهوري، ايشان حتما اين شاخص ها را در معرفي افراد مد نظر دارد.

باميري خاطرنشان کرد: در شرايط فعلي براي پيشبرد امورات کشور بايد به دولت جديد کمک کنيم. در اين وضعيت بايد رويکرد زدودن موانع توليد و رفع مشکلات اقتصادي  از اولويت هاي دولت سيزدهم باشد.

وي با اشاره به بيانات رهبر انقلاب در ديدار با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت: رهبر انقلاب، مجلس را از مظاهر عمده خرد جمعي  و انقلابي گري در کشور خواندند ، انقلابي‌گري يعني روحيه اقدام صحيح، و برگرفته از عقلانيت بر اين اساس  مجلس وظيفه دارد که براي تشريک مساعي و هم افزايي با دولت منتخب گام هاي استوار بردارد.

نايب رييس کميسيون شوراها با اشاره به مشکلات اقتصادي کشور خاطر نشان کرد: مشکلات مسکن ، ازدواج جوانان ،ساماندهي امور گمرکي و بانکي از اولويت هاي مهم دولت سيزدهم است و دولت بايد براي حل اين مشکلات راهکار مشخص ارائه کند.

نماينده مردم لردگان با بيان اينکه در شرايط موجود هيچ عذر و بهانه اي براي خدمت رساني به مردم وجود ندارد گفت: مجلس، دولت و قوه قضاييه انقلابي شکل گرفته هيچ عذر و بهانه اي براي خدمت رساني به مردم  وجود ندارد.ترکيب بسيار خوبي  از نظر ساختاري شکل گرفته مواضع و ديدگاه‌ها به هم نزديک است و بايد براي تامين مطالبات بحق و مشروع مردم با اتحاد و همبستگي اقدامات موثري انجام شود.

باميري اضافه کرد: دولت سيزدهم براي حل مشکلات در حوزه هاي عمراني، فرهنگي، اجتماعي  بايد برنامه مشخص تدوين کند و امورات معيشتي مردم را به سامان برساند.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۵۱:۳۴

8 Aug 2021