۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۸۲۳۲
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پلمپ 30 واحد غیرمجاز پذیرش مسافر در شهرستان سامان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۰ واحد غیرمجاز پذیرش مسافر در شهرستان سامان شناسایی و بنا به دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان پلمپ شد.
پلمپ 30 واحد غیرمجاز پذیرش مسافر در شهرستان سامان
مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ۳۰ واحد غیرمجاز پذیرش مسافر در شهرستان سامان شناسایی و بنا به دستور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان پلمپ شد.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر فعالیت گردشگری و تفریحی در شهرستان سامان تأکید کرد: بازدیدهای مشترک نظارت بر مراکز اقامتی، گردشگری و تفريحی با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت از تیرماه امسال تشدید شده و در رابطه با ضرورت رعایت نکات بهداشتی تذکرات لازم داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، پذیرش تورهای گردشگری تا اطلاع بعدی ممنوع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ضروری است.

جوادی تصریح کرد: هرگونه پذیرش غیرمجاز مسافر در دوران شیوع ویروس کرونا پیگیری و با متخلفان بر اساس ضوابط قانونی برخورد می‌شود.

وی یادآوری کرد: از همشهریان درخواست می‌شود به‌منظور حفظ سلامت خود و افراد جامعه از پذیرش و اسکان مسافر در زمان شیوع ویروس کرونا خودداری کنند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۵۳:۱۰

7 Aug 2021