۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۸۲۲۷

راه یابی 4 دانش‌آموز چهارمحال‌و‌بختیاری به مرحله سوم المپیادهای علمی دانش‌آموزی

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: چهار دانش‌آموز چهارمحال‌وبختیاری در دو رشته علوم‌زمین و فیزیک به مرحله سوم المپیادهای کشوری راه یافتند.
راه یابی 4 دانش‌آموز چهارمحال‌و‌بختیاری به مرحله سوم المپیادهای علمی دانش‌آموزی
به گزارش جهانبین نیوز ؛ فاطمه رئیسی  رئیس  اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش‌و‌پرورش استان گفت: المپیادهای علمی دنش‌آموزی کشور در 12 عنوان فیزیک، سلول های بنیادی، شیمی، جغرافیا، علوم زمین، کامپیوتر، اقتصاد و مدیریت، ریاضی، زیست شناسی، نجوم و اختر فیزیک، ادبی و تفکر و کارآفرینی در دو مرحله به ترتیب از تاریخ 15 لغایت 20 اسفندماه و  24 اردیبهشت لغایت 25 خرداد در استان برگزار گردید که در مرحله اول 1451 نفر به رقابت پرداختند و 173 نفر از دانش آموزان به مرحله دوم راه یافتند. 
 
رئیسی ادامه داد: رقابت‌های مرحله دوم از 24 اردیبهشت لغایت 25 خرداد سال جاری پیگیری شد و در نهایت 4 نفر از دانش‌آموزان استان به مرحله سوم راه یافتند.
 
وی به معرفی دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله سوم پرداخت و گفت: دانش آموزان محمدامین منزوی چالشتری از آموزشگاه مصلی نژاد ناحیه یک شهرکر، راضیه کاظمی و فاطمه رئیسی اردلی از آموزشگاه فروغ دانش اردل در المپیاد علوم زمین و صدرالدین فیاضی از آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید بهشتی بروجن در المپیاد فیزیک به ایستگاه سوم المپیادهای علمی کشور وارد شدند. 
 
 رئیس  اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش‌و‌پرورش استان ضمن تبریک به دانش‌آموزان و جامعه فرهنگیان استان تاکید کرد: بدون شک این موفقیت‌ها با تلاش و پشتکار این دانش‌آموزان و برنامه ریزی و پیگیری مدیران ارجمند و دبیران محترم و حمایت خانواده‌های این دانش‌آموزان رقم خورده‌است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۵۳:۳۸

5 Aug 2021