۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۸۲۱۶
در ستاد استانی کرونا مطرح شد

انتقاد دادستان شهرکرد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد گفت: برخی مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری اجرایی نمی‌شود و این جای انتقاد دارد.
انتقاد دادستان شهرکرد از اجرایی نشدن مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری؛ اظهار کرد: برخی مصوبات ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اجرایی نمی‌شود و این جای انتقاد دارد.

وی افزود: ازجمله مصوباتی که در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری مصوب شد این بود که ساعت فعالیت اصناف به ساعت 18 عصر کاهش پیدا کند، تالارهای پذیرایی با 25 درصد ظرفیت فعال باشند و پذیرایی نیز در تالارها ممنوع باشد، اما هیچ کدام اجرایی نشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه مردم تصور  می‌کنند با تغییر دولت، مسئولان کار را رها کرده‌اند، ادامه داد: اجرایی و عملیاتی نشدن مصوبات ستاد کرونا، باعث بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان می‌شود.

علیمحمدی عنوان کرد: ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به چهارمحال و بختیاری و جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع از مصوبات ستاد کرونا محسوب می‌شود که لازم الاجرا است.

وی گفت: با وجود آنکه ورود خودرو غیربومی به چهارمحال و بختیاری و برگزاری هر نوع مراسم با تجمع بالا ممنوع است اما باز شاهد ورود و تردد خودروهای با پلاک غیربومی در سطح استان هستیم و مراسمات شادی و عزا نیز در حال برگزاری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد با بیان اینکه جریمه نقدی خودروهای غیربومی برای ورود به شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری کارساز نیست، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم هیچ خودروی غیربومی در شرایط قرمز کرونایی وارد استان شود.

علیمحمدی تاکید کرد: دستگاه قضایی آمادگی کامل برای برخورد با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را نقض می‌کنند، دارد.

وی خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری و سهل‌انگاری شرایط را وخیم‌تر می‌کند، کمااینکه این روزها شاهد رشد فزاینده بیماران و کمبود تخت‌های بیمارستانی در چهارمحال و بختیاری هستیم، لذا به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، در مکان‌های عمومی تذکر داده شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۲۲:۰۴

3 Aug 2021