۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۸۲۰۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

عملکرد دولت در چهارمحال و بختیاری، قابل دفاع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد دولت در استان، قابل دفاع است، توجه به معیشت، اشغال، حمایت از تولید، سلامت و... از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های دولت هم در کشور و هم در این استان بود که به رقم وجود همه توطئه‌ها و مشکلاتی که وجود داشت پیگیری و اجرایی شد.
عملکرد دولت در چهارمحال و بختیاری، قابل دفاع است
به گزارش جهانبین نیوز؛ جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری این استان، اظهار کرد: مسیر توسعه استان بر اساس برنامه‌های راهبردی، شفاف و روشن، ریل‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دولت در چهارمحال و بختیاری، قابل دفاع است، افزود: توجه به معیشت، اشغال، حمایت از تولید، سلامت و... از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های دولت هم در کشور و هم در این استان بود که به رقم وجود همه توطئه‌ها و مشکلاتی که وجود داشت پیگیری و اجرایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم‌اینک در مرحله انتقال دولت‌های دوازدهم و سیزدهم قرار داریم، این یک امر طبیعی است که موجب ایجاد انرژی جدیدی می‌شود، اما در این مدت نباید خللی در پاسخگویی و ارائه خدمت به مردم ایجاد شود و هرگونه کم‌کاری قابل‌قبول نیست.

مردانی عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا دلتا و با توجه به اینکه سویه جدید همه گروه‌های سنی را درگیر می‌کند، نیازمند یک همدلی و هم‌افزایی در بین آحاد مردم و مسؤولان هستیم، حساسیت در بحث بیماری کرونا کاهش پیدا کرده است و اگر مردم همراهی و همکاری نکنند به مشکل برمی‌خوریم.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۴۰:۵۵

2 Aug 2021