۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۴۸۲۰۱

سپاه تا نابودی کامل کرونا در کنار مردم و کادر درمان است

به همت ناحيه مقاومت بسيج فارسان و با همکاري شبکه بهداشت مرکز واکسيناسيون کوويد 19 سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني جهت واکسيناسيون فرهنگيان و عموم افتتاح شد.
سپاه تا نابودی کامل کرونا در کنار مردم و کادر درمان است
به گزارش جهانبین نیوز، در شرايطي که ويروس منحوس کرونا زندگي عموم مردم را مختل و وضعيت بحراني را در سطح کشور و شهرستان فارسان به وجود آورده است سپاه ناحيه فارسان با افتتاح مرکز واکسيناسيون کوويد 19 سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني در جهت واکسينه کردن فرهنگيان و عموم مردم گام برداشت.
 
سيد هادي صالحي فرمانده سپاه ناحيه فارسان در اين خصوص گفت: سپاه با همه توان و شرايط و امکانات خود اعلام آمادگي کرد تا به کادر درمان و مردم کمک کند و از همان ابتدا نيز هر کاري که در توان داشت از ضدعفوني معابر گرفته تا توليد و توزيع ماسک و يا توزيع بسته‌هاي کمک معيشتي در بين آسيب ديدگان کرونا انجام داد.
 
وي تصريح کرد: اکنون در اين شرايط که ظهور ويروس کروناي دلتا بر وخامت اوضاع افزود بايد تلاش کنيم تا واکسيناسيون عمومي را هرچه سريع‌تر انجام دهيم تا زودتر از گسترش بيماري جلوگيري و ويروس را ريشه‌کن کنيم.
 
صالحی بيان داشت: در همين راستا نیروهای سپاه با آماده‌سازي سالن ورزشي ولايت که متعلق به سپاه است براي واکسينه کردن مردم مرکز واکسيناسيون کوويد 19 سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني را راه‌اندازي کردند و با هماهنگي‌هايي که با شبکه بهداشت و آموزش و پروش شهرستان انجام‌شد، مقرر گشت تا قسمتي از فرهنگيان شهرستان و مردم در اين مرکز واکسينه شوند تا انشالله در ابتداي مهر بتوانيم مدارس را با آرامش خاطر بازگشايي کنيم.
 
اسفنديار تيموري رياست محترم آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان نيز گفت: قرار است که 1409 نفر از فرهنگيان شهرستان فارسان در ده مرکز ازجمله همين مرکز واکسيناسيون سپهبد شهيد سليماني واکسينه شوند تا انشالله در اول مهرماه بتوانيم مدارس را بازگشايي کنيم
 
به گزارش جهانبین نیوز؛همان‌طور که مسئولان در وزارت بهداشت بارها تأکيد کردند واکسن به‌تنهايي نمي‌تواند ايمني را ايجاد کند و بايد پروتکل‌هاي بهداشتي را رعايت کرد و با شست و شوي مداوم دست‌ها، زدن ماسک و پرهيز از تجمعات به کنترل بيماري کمک کرد.


انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۵:۴۴

3 Aug 2021