۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۸۱۹۸
در انتظار جدال میرزازاده با کایالپ تِرک؛

به‌روزرسانی؛ المپیک توکیو| طوفان گرایی و ساروی روی تشک فرنگیِ المپیک/ خداحافظی آقامیرزایی با آب‌های توکیو

یازدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با پیگیری مسابقات نمایندگان کاروان ایران در حال برگزاری‌ست.
به‌روزرسانی؛ المپیک توکیو| طوفان گرایی و ساروی روی تشک فرنگیِ المپیک/ خداحافظی آقامیرزایی با آب‌های توکیو
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یازدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با پیگیری مسابقات نمایندگان کاروان ستارگان ایران زمین در رشته‌های قایق‌رانی، کشتی فرنگی و تیراندازی برگزار می‌شود.

صعود آقای پاروزن به مرحله یک‌چهارم نهایی

علی آقامیرزایی از ساعت ۵:۵۹ در کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر  با حریفانش رقابت کرد. وی که در دسته دوم مرحله مقدماتی قرار داشت و با حریفانی از فرانسه، آرژانتین، مجارستان، ایتالیا و کمیته المپیک روسیه همگروه بود، زمان ۳:۴۸.۶۰۹ دقیقه را به ثبت رساند و در رده پنجم ایستاد و راهی یک چهارم نهایی شد. ۲ نفر برتر این گروه (آرژانتین و مجارستان) راهی نیمه نهایی شدند و سایر نفرات هم گام به یک چهارم نهایی گذاشتند.

حذف آقامیرزایی از گردونه رقابت‌ها
 
در یک چهارم نهایی قایقرانی آب‌های آرام به مصاف سوتا از برزیل، ماکسیم از روسیه، کلیفتون از ساموآ، ژانگ از چین و هورتون از جزایر کوک رفت و در پایان در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت. با این نتیجه او از رسیدن به نیمه نهایی المپیک بازماند. مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کایاک تک نفره هزار متر در سه گروه برگزار شد که علی آقامیرزایی در گروه اول مسابقات با ثبت زمان ۳:۵۲:۸ در جایگاه چهارم ایستاد و شانس مجدد خود را برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی از دست داد. در پایان قایقرانان کشورهای روسیه و چین اول و دوم شدند و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.
 

رویارویی میرزازاده با غول تُرک برای کسب مدال برنز

امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که در جدول شانس مجدد قرار گرفته، به مصاف «آلین الکسوس سیوراریو» از رومانی رفت و با نتیجه ۵ بر یک پیروز شد. میرزازاده  ظهر امروز برای کسب مدال برنز برابر «رضا کایالپ» از ترکیه می‌رود.
 

گرایی، در جست‌وجوی نخستین مدال فرنگی در توکیو

محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «یوس وانیس پنا فلورس» از کوبا مبارزه کرد و در یک کشتی درخشان ۷ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی دور بعد شد. گرایی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «بوزو استارسوویچ» از کرواسی خواهد رفت.
 
محمدعلی گرایی نماینده ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در دومین دیدار خود برابر حریف کروات با نتیجه ۵ بر ۵ برای داشتن امتیاز درشت به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. گرایی در واپسین لحظات و در حالی که بازنده بود، با یک فن ابداعی شبیه به کنده فرنگی توانست روی حریف سوار شود و برتری‌اش را ثابت کند.
 

طوفان ساروی روی تشک کشتی
 
محمدهادی ساروی در دور نخست وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف «آدِم بوجملین» از الجزایر رفت و با برتری ۹ بر صفر راهی یک‌چهارم نهایی شد. ساروی در دیدار بعدی با نماینده بلغارستان مبارزه خواهد کرد.
 
 
صعود ساروی به نیمه‌نهایی
 
هادی ساروی نماینده ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در دومین دیدار خود در المپیک ۲۰۲۰ برابر حریف بلغارستانی با نتیجه ۶ بر ۰ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
 
حضور رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک در سالن کشتی
 
سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک در سالن موکاهاری محل برگزاری مسابقات کشتی حاضر شده اند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۶:۳۵

2 Aug 2021