۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۸۱۷۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری؛

تبلیغات مسموم آنچنان در فضای مجازی جولان می‌دهند که گاهی تشخیص حق و باطل بسیار مشکل می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:امروز تبلیغات مسموم آنچنان در فضای مجازی جولان می‌دهند که گاهی تشخیص حق و باطل بسیار مشکل می‌شود و احساس می‌شود در طرف مقابل متأسفانه محتوای مورد نیاز وجود ندارد.
تبلیغات مسموم آنچنان در فضای مجازی جولان می‌دهند که گاهی تشخیص حق و باطل بسیار مشکل می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه نشست اعضای شورای فکری و مشورتی  این سازمان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم بیان کرد: با توجه به تغییراتی که در شیوه‌ی برگزاری مراسم و حضور مردم در عرصه از زمان شیوع ویروس کرونا صوررت گرفته‌است با نظر اندیشمندان و محققان می‌بایست روش‌های جدید جایگزین شود.

وی یکی از ضعف‌های برخی مجموعه‌های فرهنگی را استفاده از روش‌های قدیمی عنوان کرد و عنوان کرد:امروز تبلیغات مسموم آنچنان در فضای مجازی جولان می‌دهند که گاهی تشخیص حق و باطل بسیار مشکل می‌شود و احساس می‌شود در طرف مقابل متأسفانه محتوای مورد نیاز وجود ندارد.

انصاری در انتها با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره از دیدگاه صاحبنظران برای بهبود و ارتقای سطح  مراسم و مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی بهره می‌برد تصریح کرد: این شورا آمادگی دارد دیدگاه و نظر صاحبنظران و جوانان و دانشجویان را در خصوص نحوه بزرگداشت مراسم و مناسبت‌های انقلاب‌اسلامی بررسی و ایده‌های خوب را اجرا کند.

انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۱۰:۲۳

28 Jul 2021