۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۸۱۶۹
امام جمعه موقت شهرکرد؛

اعتقاد محکم و ایمان راسخ ناهنجاری ها را از بین میبرد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: فرهنگ ایمانی ،تقوا و اعتقاد محکم را باید در جامعه گسترش بدهیم ،وقتی اعتقاد محکم و ایمان راسخ وجود داشته باشد ،ناهنجاری ها از بین می رود.
اعتقاد محکم و ایمان راسخ ناهنجاری ها را از بین میبرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد با حضور در جمع متولیان و اعضای هیات رزمندگان اشکفتک و در جهت توزیع 220 بسته معیشتی  و 2 هزار غذای گرم در بین نیازمندان و به مناسبت عید بزرگ غدیر خم افزود: زحمات آخرین پیامبر (ص) و زحمات دین بواسطه غدیر خم تداوم پیدا کرده است و قرار بر این شد که تا دامنه ی قیامت این باغ با صفا همچنان میوه بدهد.

وی بیان کرد: خداراشاکریم که مارا در امت اسلام و ایران عزیز و در میان شیعیان اثنی عشری و دوازده امامی توفیق حضور و توفیق زندگی کردن داد و مارا با مقام شامخ پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی ابن ابی طالب (ع) آشنا کرد.

فاطمی عنوان کرد:کمک به مساکین و نیازمندان نگاهی بود که حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برای ما ترسیم کردند و مفتخریم که این راه را ادامه و در این مسیر حرکت می کنیم.

وی در پایان با اشاره به سالروز تولدت امام هادی (ع) تصریح کرد:این فرهنگ ایمانی ،تقوا و اعتقاد محکم را باید در جامعه گسترش بدهیم ،وقتی اعتقاد محکم و ایمان راسخ وجود داشته باشد ،ناهنجاری ها از بین می رود.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۱۰:۳۶

28 Jul 2021