۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۸۱۶۵
قهرمان قایقرانی ایران و آسیا در گفتگو با کُردتودی؛

جواد فروغی الگوی همه ورزشکاران ایرانی برای رسیدن به قله های عزت است

شاهو ناصری قهرمان قایقرانی ایران و آسیا گفت: میدان المپیک بزرگترین آوردگاه جهان در عرصه ورزش بوده و کسب مدال طلای این مسابقات توسط جواد فروغی تیرانداز کشورمان موفقیتی بزرگ و قابل تقدیر است.
جواد فروغی الگوی همه ورزشکاران ایرانی برای رسیدن به قله های عزت است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ شاهو ناصری دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی و اولین فینالیست تاریخ قایقرانی ایرانی در مسابقات جهانی در رشته کانو کانادایی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: ایران اسلامی مملو از استعدادهای ناب ورزشی است و در صورتی که مسئولان کشوری همتی ویژه برای حمایت از ورزشکاران به خرج دهند شاهد درخشش بیش از پیش ورزشکاران ایرانی در عرصه های جهانی خواهیم بود.
 
وی افزود: بدون شک موفقیت جواد فروغی ورزشکار توانمند و با اخلاق کشورمان در مسابقات المپیک توکیو مایه فخر و مباهات برای همه ایرانیان بوده و از زوایای متعددی قابل تأمل است.
 
ناصری خاطرنشان کرد: کسب مدال طلای المپیک در سن ۴۱ سالگی توسط این تیرانداز با استعداد کشورمان موجب شد که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای که وارد دهه چهارم زندگی شده اند، انرژی تازه بگیرند و می توان گفت نوعی دمیدن روح امید در کالبد خسته ورزش کشور بود.
 
وی افزود: جواد فروغی اکنون الگوی صبر و پشتکار برای همه ورزشکاران ایرانی است و بدون شک نتایج این موفقیت بزرگ در سال های آتی در ورزش ایران نمایان خواهد شد.
 
این قایقران باسابقه و توانمند تیم های ملی ایران در ادامه سخنان خود از کمبود امکانات و کم توجهی به ورزشکاران به عنوان عواملی نام برد که مسیر موفقیت ورزشکاران ایرانی را در صحنه های بین المللی با مشکل مواجه کرده است.
 
ناصری تصریح کرد: بدون شک اگر امکانات و تجهیزات ورزشی هم تراز دیگر کشورها در اختیار ورزشکاران ایرانی قرار گیرد شاهد کسب چندین برابری مدال های المپیک و جهانی خواهیم بود.
 
وی استان کردستان را یکی از استان های مستعد کشور در عرصه ورزش عنوان کرد و گفت: ارتفاع این استان از سطح دریا به همراه ویژگی های ژنتیکی موجب شده است که ورزشکاران کردستانی در وضعیت مناسب جسمانی باشند.
 
ناصری اظهار کرد: هم اکنون ورزش به یک مبحث علمی در سطح جهانی تبدیل شده است و تنها استعداد ورزشی برای کسب عناوین و موفقیت در رشته های مختلف کافی نیست لذا امیدواریم مسئولان ورزش کشور با برنامه ریزی علمی و منطقی مسیر را برای درخشش هرچه بیشتر ورزشکاران ایرانی هموار کنند.
 
انتهای پیام/x.g
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۹:۱۸:۲۶

27 Jul 2021