۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۸۱۶۴
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور خبر داد

اختصاص نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال به صندوق پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: صندوق پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری باید توسعه پیدا کند و در این سفر حتما یک عدد قابل توجه حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این صندوق تزریق می شود اما باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره برد.
اختصاص نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال به صندوق پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در انتهای سفر خود به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران این استان اظهار کرد: استان به لحاظ وضعیت علمی و شرکت های دانش بنیان در حال پیشرفت است.

وی افزود: همیشه گفته شده است که یک زیست بوم  باید شکل بگیرد تا همه متوجه باشند که منظور از اقتصاد دانش بنیان چیست و خوشبختانه این اتفاق رخ داده است و رشد شرکت ها قابل توجه است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: در مجموعه پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و... شرکت های بسیار خوبی وجود داشت که تاثیرگذار هم هستند.

ستاری عنوان کرد: شرکتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ۳۰ درصد مشکلات کرونا در کشور را حل می‌کند و این عدد قابل توجهی است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری باید توسعه پیدا کند و در این سفر حتما یک عدد قابل توجه حدود ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این صندوق تزریق می شود اما باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره برد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اضافه کرد: زیرساخت‌های پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری باید تقویت شود و عدد قابل توجه هم به این بخش اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۸:۳۹:۲۶

27 Jul 2021