۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۸۱۲۸

جاری شدن سیل در شهرستان خانمیرزا خسارت بیش از 131 میلیاردی را به جای گذاشت

یوسف مرادی فرماندار خانمیرزا گفت: سیلی که هفته گذشته در شهرستان خانمیرزا جاری شده بود 131 میلیارد و 245 میلیون ریال خسارت به این شهرستان زده است.
جاری شدن سیل در شهرستان خانمیرزا خسارت بیش از 131 میلیاردی را به جای گذاشت
به گزارش جهانبین نیوز؛ یوسف مرادی فرماندار خانمیرزا با اشاره به اینکه  خسارت 131 میلیارد و 245 میلیون ریال شهرستان خانمیرزا  به بخش‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری و امور عشایر وارد شده است  تصریح کرد: از این میزان خسارت ۱۸ میلیارد ریال به بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: مجموع خسارت‌ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ناشی از جاری شدن سیل در شهرستان خانمیرزا ۴۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال  بوده است که از این مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال مربوط به مسکن شهری و روستایی و ۲۰ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال مختص معابر و بنا‌های روستایی است.

مرادی عنوان کرد: خسارت حوزه جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا در این سیل ۴۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال است که از این مبلغ ۳۱ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال به بخش زراعی و باغی، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به دام و طیور و ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به ماشین‌آلات، ادوات و ساختمان‌های کشاورزی اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه در سیل اخیر ۱۰ میلیارد ریال خسارت به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های آبخیزداری زیرمجموعه منابع‌طبیعی و آبخیزداری و همچنین ۱۶ میلیارد ریال خسارت به بخش امور عشایر شهرستان خانمیرزا وارد شد  بیان داشت: از این میزان ۱۳ میلیارد ریال مختص راه‌های عشایری و سه میلیارد ریال مربوط به بخش دام و عشایری است.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۱۰:۰۹

25 Jul 2021