۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۸۱۲۶
کارشناس اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

لزوم تجهیز گروه‌های محلی با تجهیزات اطفاء حریق جهت تسریع در خاموشی آتش در منابع طبیعی

کارشناس اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: گروه‌های محلی می‌توانند در کمترین زمان ممکن خود را به منطقه آتش‌سوزی برسانند و از گسترش آتش جلوگیری کنند.، لذا باید این گروه‌ها با تجهیزات اطفاء حریق فردی و همچنین تیم‌های کوچک تجهیز شوند.
لزوم تجهیز گروه‌های محلی با تجهیزات اطفاء حریق جهت تسریع در خاموشی آتش در منابع طبیعی
هومان خاکپور کارشناس اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ درخصوص تجهیزات و دستگاه‌های اطفاء حریق، اظهار کرد: به طور کلی سه گروه تجهیزات اطفاء حریق داریم، که شامل انفرادی، گروهی تیم‌های کوچک و تجهیزات و لوازم اطفاء حریق تیم های بزرگ هستند.

وی افزود: این تجهیزات باید به عنوان تیم‌های اطفاء حریق کوچک تحویل دهیاری‌ها داده شود تا بتوان گروه‌های محلی ایجاد کرد.

کارشناس اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: گروه‌های محلی می‌توانند در کمترین زمان ممکن خود را به منطقه آتش‌سوزی برسانند و از گسترش آتش جلوگیری کنند.

خاکپور عنوان کرد: تیم‌های بزرگ اطفاء حریق، عموما تیم‌های دولتی هستند که خودروهای با تجهیزات آتش نشانی، پمپ‌های اطفاء حریق، دستگاه‌های علف کن و...  دارند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در مناطقی که احتمال وقوع حریق وجود دارد، آمادگی است، ازجمله الزامات مقابله با حریق در منابع طبیعی تامین تجهیزات سه‌گانه ذکر شده اطفاء حریق است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۷:۱۶

25 Jul 2021