۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۴۸۱۱۳
نماینده ولی فقیه در استان:

منافقان به دنبال جهت‌دهی به مطالبات به حق مردم خوزستان هستند، مردم باید هوشیار باشند

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی به پایان نرسیده است، ردپای منافقین جلاد امروز هم در اهواز و خوزستان دیده می‌شود و دنبال جهت‌دهی به مطالبات به حق مردم هستند.
منافقان به دنبال جهت‌دهی به مطالبات به حق مردم خوزستان هستند، مردم باید هوشیار باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام یک مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی تحقق کامل عدالت از ضرورت‌ها است، اظهار کرد: باید مردم در نظام جمهوری اسلامی شیرینی اجرای عدالت را بچشند و برخی را مسائل نباید در جامعه اسلامی هزینه شود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با بیان اینکه خواندن زیارت جامعه کبیره برکات زیادی دارد، عنوان کرد: کلید رستگاری و نجات از مهلکه در دست اهل‌بیت(س) است، باید به زوایای این زیارت که کامل و جامع بوده، توجه لازم صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی توسط آیت‌الله طالقانی در پنجم مردادماه، یادآور شد: به گفته پیامبر اکرم(ص) اگر نمازجمعه توسط افراد جامعه سبک شمرده شود، افراد آن جامعه زندگی پر رونقی نخواهند داشت و اموراتشان نیز سامان نمی‌گیرد.

نکونام ادامه داد: به برکت برگزاری نمازجمعه امور زندگی افراد اصلاح می‌شود، اگر کسی به نماز جمعه اهمیت ندهد خداوند برکت را از زندگی او می‌گیرد، در خطبه‌های نماز جمعه حق جامعه ادا و معارف اسلامی تبیین می‌شود.

خطیب نمازجمعه شهرکرد با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد، عنوان کرد: منافقان با همکاری رژیم بعث عراق در پنجم مرداد سال ۶۷ پس از امضای قطعنامه به ایران حمله کردند، آن‌ها فکر می‌کردند که ایران با پذیرش قطعنامه دیگر توان ادامه جنگ را ندارد و می‌توانند به اهداف خود برسند، اما رزمندگان در مقابل دشمنان صف کشیدند و اجازه نداند که یک وجب از خاک ایران به تسخیر آن‌ها در بیاید.

وی افزود: دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی به پایان نرسیده است، آن‌ها هم‌چنان تحت حمایت حکومت صعودی و آمریکا هستند و دست به جنایت می‌زنند.

نکونام اضافه کرد: ردپای منافقین جلاد امروز هم در اهواز و خوزستان دیده می‌شود و دنبال جهت‌دهی به مطالبات به حق مردم هستند؛ برخی‌شان در حاشیه تجمعات مردم قایم می‌شوند و به مردم شلیک می‌کنند؛ مردم باید هوشیار باشند و این عوامل را شناسایی کنند.

نکونام با بیان اینکه واقعه غدیرخم بسیار مهم است، گفت: نباید فکر کنیم که غدیرخم به امیرالمومنین (ع) عظمت بخشید، بلکه به‌علت جایگاه والای ایشان در پیشگاه خداوند خداوند غدیر را به وجود آورد و امیرالمومنین به غدیر عظمت بخشید.

امام جمعه شهرکرد در پایان گفت: طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد به‌صورت مرحله به مرحله و در فضای باز و بوستان‌ها در حال برگزاری است، از مطالبه‌گران امور فرهنگی انتظار می‌رود این طرح را حمایت کنند تا بازخورد آن را در جامعه ببینیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۲۵:۰۶

23 Jul 2021