۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۴۸۰۹۷
در آئین تکریم و معارفه مسئولان سپاه استان عنوان شد:

مسئولیت در سپاه افتخاری سنگین و تعهدآور است

آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد و بسیج هنرمندان استان برگزار شد.
مسئولیت در سپاه افتخاری سنگین و تعهدآور است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در آیین تکریم و معارفه مسئولان سپاه قمربنی هاشم (ع) با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و فرارسیدن دهه امامت و ولایت،بیان کرد: همانطور که عدم اجرای وظایف در نظام اسلامی بازخواست اخروی دارد، انجام وظیفه هم از اجر بسیار زیاد برخوردار می باشد،پاسداران سپاه در لباس سبز مقدس پاسداری انقلاب باید این روحیه خدمتگزاری را قدر و توفیق بدانند.

وی  از زحمات سرهنگ پاسدار محمدحسین آذر در مسئولیت معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم (ع) تجلیل و تقدیر کرد و افزود: جناب سرهنگ آذر در حدود 40 سال خدمت بی منت از ابتدای ورود به جبهه در دوران دفاع مقدس و مسئولیت های بزرگ در بسیج و سپاه، یکی از الگوهای پاسداری با توجه به بیانات مقام معظم رهبری است که شاخصه های بارز پاسداری در وجود ایشان مشاهده می شود.

محمد علی اکبری تصریح کرد:تعهد، تخصص، تواضع و فروتنی، مهار وسوسه های نفسانی، ساده زیستی، تبعیت از قوانین و احکام شرعی، خودسازی معنوی، جوهره رهبری، خوش رفتاری و خدمتگزاری بی منت، الفت با فقه اسلامی و سازمانی، شجاعت و شهادت طلبی از ویژگی های بارز جناب سرهنگ آذر در مدت مسئولیت و مأموریت های تیپ و سپاه قمربنی هاشم (ع) استان بود.

وی اخلاص در عمل و همدلی و اخوت و برادری، نظم و تبعیت پذیری بی نظیر و حفظ محبوبیت و حیثیت اجتماعی سپاه را از دیگر خصوصیات مسئول اسبق معاونت هماهنگ کننده سپاه استان برشمرد وابراز کرد: ایشان در یک کلام از پاسداری خوب پاسداری کردند و سرباز خوبی برای ولایت بودند و برایشان  اکنون که به عنوان بازنشستگی نایل شده اند، آرزوی موفقیت دارم.

در پایان فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به انتصاب سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی بعنوان معاون هماهنگ کننده جدید سپاه استان چهارمحال و بختیاری، از سرهنگ پاسدار کرم نظری بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرکرد و سرهنگ پاسدار  مجتبی بیگی بعنوان مسئول جدید بسیج مداحان و  سرگرد پاسدار محسن کریمی بعنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان استان نام برد.

انتهای پیام /1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۶:۳۸:۰۰

20 Jul 2021