۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۸۰۸۷
رئیس هیات دو و میدانی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرتابگر چهارمحال و بختیاری در راه اعزام به رقابت‌های جهانی دو و میدانی کنیا

رئیس هیات دو و میدانی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین مرحله اردوی متمرکز تیم ملی جوانان با حضور ۹ ورزشکار از سراسر کشور از امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز شد و صادق صمیمی در ماده پرتاب دیسک و داریوش صمیمی به‌عنوان مربی تیم ملی در این اردو حضور دارند.
پرتابگر چهارمحال و بختیاری در راه اعزام به رقابت‌های جهانی دو و میدانی کنیا
داریوش صمیمی رئیس هیات دو و میدانی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: نخستین مرحله اردوی متمرکز تیم ملی جوانان با حضور ۹ ورزشکار از سراسر کشور از امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز شد، که بر اساس فهرست اعلامی از سوی کادر فنی، صادق صمیمی در ماده پرتاب دیسک  و داریوش صمیمی به‌عنوان مربی تیم ملی در این اردو حضور دارند.

وی افزود: صادق صمیمی اوائل ماه جاری در رقابت‌های قهرمانی کشور با رکورد 62 متر و 9 سانتی‌متر پرتاب دیسک مقام اول ماده پرتاب دیسک را از آن خود کرده و نام خود را به‌عنوان امید اول تیم ملی ایران در رقابت‌های جهانی کنیا ثبت کرد.

رئیس هیات دو و میدانی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اعضای تیم ملی دو و میدانی جوانان خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ مردادماه در کنیا برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند.

صمیمی خاطرنشان کرد: نخستین مرحله اردوی تیم ملی دو و میدانی جوانان کشور به مدت 10 روز تا 6 مردادماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۰۰:۱۲

19 Jul 2021