۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۸۰۶۸
در جلسه قرارگاه شهید مدرس مصوب شد؛

تأکید سپاه و بسیج و نمایندگان مجلس برای محرومیت زدایی

جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با فرمانده سپاه استان و ستاد تخصصی بسیج در قالب قرارگاه شهید مدرس برگزار شد.
تأکید سپاه و بسیج و نمایندگان مجلس برای محرومیت زدایی
به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در نشست هم اندیشی با مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان امنیت و سلامت و حرم آل الله، هدف از برگزاری این جلسه را ادامه نشست های فصلی با نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی دانست.
 
سردار علی محمد اکبری، در ابتدای سخنان خود ضمن خیرمقدم به نمایندگان محترم مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، از حضور حماسی آحاد ملت در انتخابات 28 خرداد و مشارکت پرشور مردم استان در این رویداد بزرگ، اظهار کرد: کمک به دولت های جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل سپاه و بسیج بوده و الان نیز حمایت از دولت جدید و رئیس جمهور منتخب مردم را وظیفه خود می دانیم و امیدواریم دولت آینده با بکارگیری مدیران انقلابی و جهادی برای حل مشکلات مردم بکوشد.
 
سردار اکبری، استفاده از ظرفیت نخبگانی و هیئت های اندیشه ورز بسیج که در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان های تابعه تشکیل شده را برای نمایندگان مورد تأکید قرار داد و گفت: ارتباط نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی با مجموعه نخبگانی و هیئت های اندیشه ورز باعث ارتقای کارآمدی در استان و کشور می شود.
 
وی، تصریح کرد: هیئت های اندیشه ورز استانی و شهرستانی از مدت ها پیش تشکیل شده و مسئله یابی در عرصه های مختلف و رصد نقاط ضعف و قوت را در دستور کار داشته اند که طرح هایی را نیز آماده و تبدیل به سند کرده و به مسئولان و مدیران ارائه کرده اند؛ اما امیدواریم با تشکیل دولت انقلابی و جهادی، همکاری بیشتری مدیران برای اجرای سندهای تهیه شده به منظور حل مشکلات داشته باشند.
 
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بویژه در استان چهارمحال و بختیاری، قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در سازمان بسیج مستضعفین را متولی اجرای برنامه های محرومیت زدایی در سطح کشور و استانها دانست و گفت: این قرارگاه در استان چهارمحال و بختیاری نیز فعال است و همواره گفته ایم که سپاه و بسیج به دنبال بحث پیمانکاری نیست؛ بلکه هدف ما اجرای برنامه های محرومیت زدایی در کمک به دولت هاست.
 
ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج از ابتدای تشکیل مکمل دولت ها بوده و هرجایی باری بر زمین مانده، وارد میدان شده و به یاری دولت و مردم شتافته است و اکنون نیز باتوجه به امیدواری مردم به دولت آینده باید دست به دست هم دهیم و دولت آینده را نیز برای حل مشکلات یاری کنیم.
 
وی، تصریح کرد: با کمک رده های بسیج در شهرستان ها و با توجه به شناسایی نقاط محروم و نیازهای مردم، در صورت همکاری بیشتر نمایندگان و مدیران با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و بسیج، طرح های محرومیت زدایی زودتر و با هزینه بسیار کمتر به نتیجه خواهد رسید.
 
حسین بامیری، نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به عزم مجلس و نمایندگان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سطوح مختلف ملی و استانی، حمایت از دغدغه های سپاه و بسیج در عرصه محرومیت زدایی را مورد تأکید قرار داد و گفت: مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری آمادگی شنیدن نظرات هیئت های اندیشه ورز بسیج در استان را دارد.
 
بامیری، افزود: با توجه به اعتمادی که به مجموعه سپاه و بسیج وجود دارد و امکانات و ماشین آلات در اختیار این مجموعه، همکاری با قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام با رویکرد محرومیت زدایی را در دستور کار داریم.
 
وی، خواستار معرفی پروژه برای مناطق محرومی شد که ضریب محرومیت آنها مشهودتر و ملموس تر است.
 
حجت الاسلام والمسلمین دکتر امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و آقای قدرت الله حمزه نماینده مردم شهرستان های اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر حمایت از برنامه های محرومیت زدایی، استفاده از نظرات نخبگان و هیئت های اندیشه ورز را مورد تأکید قرار دادند.
 
در این جلسه مصوب شد جلسات بعدی هم اندیشی با نمایندگان محترم مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی به صورت شهرستانی و با حضور نخبگان و هیئت های اندیشه ورز برگزار شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۰۸:۴۹

17 Jul 2021