۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۸۰۵۶
امام جمعه لردگان؛

شوراي شهر؛ به وضعيت اسفناک کوچه و خيابان هاي شهر لردگان رسيدگي نمايد

امام جمعه لردگان با اشاره به وضعيت اسفناک کوچه و خيابان هاي شهر لردگان از شوراي جديد خواست، به حرف و حديث هاي منفي که در شهرداري لردگان وجود دارد پايان دهند و به اوضاع شهر رسيدگي نمايند.
شوراي شهر؛ به وضعيت اسفناک کوچه و خيابان هاي شهر لردگان رسيدگي نمايد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به رعايت تقواي الهي و حديثي از امام صادق عليه السلام که مي فرمايند: «پدرم، امام محمد باقرعليه السلام همواره مشغول ذکر خدا بود. هنگام خوردن غذا ذکر خدا مي گفت. وقتي با مردم صحبت مي کرد، از ياد خدا باز نمي ماند و کلمه «لا اله الاّ الله» همواره بر زبانش جاري بود.

وي افزود: راوي مي گويد: امام محمد باقر عليه السلام براي انجام مناسک حج بار سفر بستم. وقتي رسيديم و امام داخل مسجدالحرام شد و نگاهش به کعبه افتاد، شروع به اشک ريختن کرد. او با صداي بلند مي گريست. تا جايي که شگفتي من برانگيخته شد، که چرا امام معصوم اين گونه مي گريد؟! گفتم: پدر و مادرم به فدايت باد! مردم دارند شما را نگاه مي کنند. اگر ممکن است کمي آهسته تر گريه کنيد، امام فرمود: شايد الآن خدا نظر رحمتي به من انداخت و مرا در قيامت راحت نمود و به واسطه گريه من خدا رحمي بمن مي کند مشمول لطف خداوند شوم . بعد فرمود: نگهات به مردم نباشد که چگونه تورا قضاوت مي کنند ، عده اي تورا تحسين مي کنند و عده اي مزمت مي کنند فرمود: کاري انجام ميدهيد، اشکي داريد، کار خيري داريد ، حرف حقي مي زنيد براي رضاي خداوند باشد .
 
 خطيب جمعه لردگان به فضيلت ماه ذي الحجه اشاره کرد و گفت: روز اول تا روز دهم ماه ذي الحجه از پرفضيلت ترين روزهاي سال است و داراي اعمال ويژه اي مي باشد. در اين ماه دو عيد مهم اسلامي، عيد قربان و عيد غدير و روز عرفه را داريم.

وي گفت: ذي الحجه آخرين ماه سال هجري قمري، ماه دعا و عبادت خدا، ماه حج و از ماههاي حرام است. در اين ماه عبادت و ياد خدا تاثيرات عميقي در زندگي دارد و برکت و عظمت آن به اندازه اي است که ماه ذي الحجه يکي از ماه هاي شريفي است که عبادت در آن و ذکر و ياد خدا اثرات عميقي به همراه دارد. اين ماه در نهايت برکت و عظمت است و هيج ايامي نزد حق تعالي محبوبتر از دهه اول آن نيست.
 
تاج زاد بيان داشت: بهزيستي نقش مهمي در ايجاد تعادل اجتماعي دارد و از خدمات کارکنان بهزيستي و تلاش آنها در حفظ کرامت انسان‌ها تقدير و تشکر نمود .
 
امام جمعه لردگان در ادامه اشاره داشت: شوراي نگبهان کليدي ترين نهاد مسول در حفظ صيانت از سلامت نظام و اسلاميت نظام است .
وي همچنين از اعضاي محترم شوراي نگهبان شهرستان لردگان نيز تقدير بعمل آورد .

امام جمعه لردگان در پايان با اشاره به وضعيت اسفناک شهر لردگان از شوراي شهر جديد درخواست کرد که به حرف و حديث هاي منفي که در شهرداري لردگان  وجود دارد پايان دهند و اوضاع شهر را درست نمايند و به شکل ظاهري (کوچه، خيابان و جداول و فضاي سبز شهر ) رسيدگي نمايند .

انتهاي پيام/630 ل

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۲۰:۵۴

16 Jul 2021