۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۸۰۵۳
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛

شیوع ویروس کرونا  از همان ابتدا تعلیم و تربیت را تحت تاثیر قرار داد

فرحناز قائد امینی گفت: شیوع ویروس کرونا  از همان ابتدا تعلیم و تربیت را تحت تاثیر قرار داد و وضعیت آموزشی را با سختی روبرو کرد.
شیوع ویروس کرونا  از همان ابتدا تعلیم و تربیت را تحت تاثیر قرار داد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان در گردهمایی مدیران و روسای شهرستان‌ها، مناطق و نواحی آموزش‌و‌پرورش استان  ضمن تشکر از  زحمات مجموعه آموزش‌و‌پرورش استان  در سال تحصیلی جاری که با سختی‌های شیوع ویروس کرونا آغاز شد گفت: شیوع ویروس کرونا  از همان ابتدا تعلیم و تربیت را تحت تاثیر قرار داد و وضعیت آموزشی را با سختی روبرو کرد.

وی تصریح کرد:  این وضعیت همانند زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود ک ه البته با کمک خدا همانطور که در زمان جنگ تحمیلی جوانان برومند وطنمان توانستند با جانفشانی و باوجود تمامی کمبودها سربلند شوند اکنون هم مجموعه آموزش‌و‌پرورش با تمامی سختی‌ها، کمبود اطلاعات و امکانات توانستند به سرعت خود را با شرایط جدید هماهنگ کنند و آموزش را با کیفیت قابل قبول پیش ببرند.

 قائدامینی با اشاره به مسئولیت بزرگی که بر عهده مدیران آموزش‌و‌پرورش است ادامه داد: آنچه به دست ما سپرده شده‌است انسان‌ها هستند که باید در جهت توانمندسازی روحی و معنوی آنان بکوشیم و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
 
وی ادامه داد: ما به عنوان مدیران آموزش‌و‌پرورش وظیفه داریم با بررسی و برنامه‌ریزی دقیق برای مشکلات پیش‌رو راهکار ارائه دهیم و به یکدیگر یاری رسانیم که البته هدفمان از قطب‌بندی ادارات آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌ها، مناطق و نواحی استان نیز همین بوده است که با ارائه راهکار و یاری‌رسانی به یکدیگر به پیشرفت مورد نظر دست یابیم.
 
مدیرکل آموزش‌‌و‌پرورش استان چهارمحال‌و‌بختیاری در ادامه به تهیه اطلس دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این اطلس جهت بررسی وضعیت  آموزش دانش‌آموزان تهیه و تدوین شده‌است که می‌تواند جهت برنامه‌ریزی‌های آموزشی نقشه راهی برای مدیران آموزش‌و‌پرورش استان باشد و نباید فقط در مرحله آمار و اطلاعات بماند.
 
وی در ادامه از مدیران و روسای آموزش‌و‌پرورش استان خواست در انتخاب مدیران مدارس نهایت دقت را داشته باشند و گفت: وضعیت مدارس در این سال تحصیلی را به دقت بررسی نمایید و هرجایی که پیشرفتی مشاهده نمی‌کنید مدیر آن مدرسه را جابجا کنید چرا که ضعف در مدیریت مدرسه تبعات غیرقابل جبرانی در پی دارد.
 
قائدامینی ادامه داد: در مدت تعطیلات تابستانی مدارس با مدیران و معلمان و انجمن اولیا و مربیان مدارس جلسات مختلف علمی و کاربردی گذاشته شود و مصوبات این جلسات مبنای کار سال آتی باشد .
وی ضمن اشاره به ارزش وقت و زمان گفت: ارزش وقت برای ما مدیران تعلیم و تربیت دوچندان است چرا که با ارززشمندترین مخلوقات خداوند سروکار داریم و وقت گذاشتن بدون برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری نتیجه‌ای نخواهد داشت.
 
قائدامینی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای طرح مسکن فرهنگیان گفت: در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته، زمین منطقه 49 منظریه برای فرهنگیان شهرستان شهرکرد اختصاص داده شده و برای دیگر ادارات در هر شهرستان  نیز زمین اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۵:۴۰

15 Jul 2021