۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۸۰۳۶
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی؛

مدیریت ناکارآمد عامل رقم خوردن اتفاقات ناشایست در کشور

احمد راستینه گفت: ناکارآمدی مدیریت حاکم ،نگاه و باور به روابط بین‌الملل تنها با چند کشور، اتفاقات ناشایستی را در کشور رقم زده است، که این مسائل باعث شده فعالیت جریان‌های سیاسی کشور معطوف به نگاه دولتمردان شود و ظرفیت جوانان نادیده گرفته شود.
مدیریت ناکارآمد عامل رقم خوردن اتفاقات ناشایست در کشور
به گزارش جهانبین نیوز ؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در مباحث ملی انتخابات بزرگ را پشت سر گذاشته ایم که خوشبختانه مردم به یک انتخاب درست و پیام روشنی دست زدند.

وی تصریح کرد : مشارکت نزدیک به 50 درصدی ملت ایران در انتخابات نشان دهنده بصیرت ملت ایران است و برنده انتخابات ریاست جمهوری کسی است که با شعار تحول به میدان آمده است.

راستینه با اشاره به اینکه رویکرد تحول خواهی و تدوین سند تحول کار بزرگی بود بیان داشت: با  روی کار آمدن آیت الله رئیسی و با تمرکز بر سند تحول می توان یک گام بلند در این راستا برداشت.

وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری اذعان داشت: مقام معظم رهبری فرموده اند تنها راه علاج کشور آمدن دولت جوان حزب الهی است و  ما باید برای محقق شدن این مطالبه رهبری همه تلاش خود را به کار بگیریم.

راستینه خاطر نشان کرد: وقتی می گویند دولت جوان تنها رئیس جمهور نیست بلکه از وزرا تا مقامات ارشد استانی را در بر می گیرد.

وی عنوان کرد: ناکارآمدی مدیریت حاکم ،نگاه و باور به روابط بین‌الملل تنها با چند کشور، اتفاقات ناشایستی را در کشور رقم زده است، که این مسائل باعث شده فعالیت جریان‌های سیاسی کشور معطوف به نگاه دولتمردان شود و ظرفیت جوانان نادیده گرفته شود.

راستینه با اشاره به اینکه میانگین سنی کابینه دولت وقت نشان می‌دهد که در مدت فعالیت خود تلاشی برای استفاده از ظرفیت جوانان نکرده است بیان داشت:  باید نخستین رویکرد دولت جدید به فرموده مقام رهعظم رهبری  به‌کارگیری جوانان  و روی کار امدن یک دولت جوان انقلابی باشد.

وی با بیان اینکه  به افراد دغدغه مند استان توصیه می شود که مسئولیت ها را به جوانان بسپارند گفت: چهارمحال و بختیاری باید به سمت تحول پیش رود و این به صورت یک مطالبه جدی در حال انجام است.

وی با اذعان بر اینکه حرکت بسیار آرام پروژه های این استان جای تامل دارد گفت: یکی از بزرگ ترین پروژه های این استان پروزه راه اهن است که این پروژه پس از 13 سال تنها 26 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با اقدامات پیگیری شده نمایندگان مجلس این استان در حال حاضر به 75 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است .

راستینه اضافه کرد: پروژه بن- بروجن  از دیگر پروژه های مهم این استان است که مطالعات اولیه آن از سال 86 شروع و هم اکنون به 75 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و تمامی ایستگاه های پمپاژ آن به راه افتاده است.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود با اشاره به اینکه مسائل این استان تنها با تشکیل کمیته برطرف نمی شود گفت: برای توسعه استان لازم است کارجهادی، میدانی و پیگیری های مکرر و اعتماد به قشر جوان صورت گیرد تا در آینده شاهد تحول استان باشیم.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتبارات سال ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری رشد قابل توجهی داشت  گفت:  در سال ۹۹ با پیگیری مجمع نمایندگان، مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار متفرقه به استان اضافه شد.

وی یکی دیگر از اقداماتی که در این استان انجام شده است را کلنگ زنی شهرک تخصصی بادام عنوان کرد و تشریح کرد: این شهرک با بیش از ۲۵ واحد تولیدی، بسته‌بندی و فرآوری ، بزرگ‌ترین مجتمع گاو شیری کشور در قالب مجتمع دامی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان با اشتغال‌زایی ۲۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و هزار نفر غیر مستقیم از جمله پروژه‌های اشتغال چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/1020ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۷:۳۵

12 Jul 2021