۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۸۰۰۱
نماینده مردم شهرستان شهرکرد،سامان و بن در مجلس شورای اسلامی؛

عدم انجام مسئولیت و تعهد در برابر سندهای بالادستی، اوضاع بدی را در حوزه برق رقم زد

احمد راستینه گفت: عدم انجام مسئولیت و تعهد در برابر سندهای بالادستی چنین اوضاع بدی را در حوزه برق برای کشور ایجاد نموده است، همین وضعیت به خاطر عدم تعهد نسبت به اجرای سند توسعه برای آب در آینده نزدیک محتمل است.
عدم انجام مسئولیت و تعهد در برابر سندهای بالادستی، اوضاع بدی را در حوزه برق رقم زد
احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: براساس اعلام دیوان محاسبات با اینگونه هزینه کرد دچار کسری بودجه شدید خواهیم شد.
 
وی تصریح کرد:  طبق  قانون بودجه ، قرار بود تا پایان اردیبهشت ۱۰ آئین نامه و دستورالعمل به تصویب برسد که به هیچکدام از آنها در موعد مقرر عمل نشده است. 
 
 راستینه ادامه داد: متاسفانه طی ۲ ماه ابتدایی سال جاری، ۲۷ درصد منابع بودجه‌ای محقق شده ولی در مقابل ۴۴ درصد مصارف و این حکایت از کسری بودجه در ابتدای سال می‌دهد و عدم تغییر در تحقق منابع و ادامه‌ی این رویه، به کسری بودجه شدید در پایان سال مالی کشور منجر خواهد شد. 
 
وی عنوان کرد: منابع جدید مالی بر اساس قانون بودجه باید از ابتدای سال در دستور کار دولت قرار می‌گرفت که متاسفانه دولت با تنبلی از این موضوع عبور کرده است و زحمت آن را به دولت آینده سپرده است دولت آینده در حالی کار را شروع میکند که علاوه بر سررسید اوراق منتشرشده در سال‌های گذشته با عدم تحقق منابع در شش ماهه اول ، کار بسیار سخت و پیچیده ای را پیشرو دارد. 
 
راستینه با اشاره به اینکه عدم انجام مسئولیت و تعهد در برابر سندهای بالادستی چنین اوضاع بدی را در حوزه برق برای کشور ایجاد نموده است تصریح کرد: همین وضعیت به خاطر عدم تعهد نسبت به اجرای سند توسعه برای آب در آینده نزدیک محتمل است.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۴۱:۵۲

10 Jul 2021