۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۴۷۹۸۳
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان شهرکرد مطرح کرد

تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در شهرستان شهرکرد

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: نزدیک به ۹۰ درصد از تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در شهرستان شهرکرد در سال ۹۹ محقق شده است.
تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در شهرستان شهرکرد
سپنتا حبیبی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: نزدیک به ۹۰ درصد از تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی در شهرستان شهرکرد در سال ۹۹ محقق شده است.

وی افزود: مبلغ ۲۸۷ میلیارد ریال در قالب ۵۰۸ پرونده برای ایجاد اشتغال ۷۸۹ نفر در روستاها و مناطق عشایری پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: در قالب ۱۷۵ پرونده مبلغ ۲۱.۷ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است که این باعث ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۷۵ نفر شده است.

حبیبی عنوان کرد: با عنایت به وجود منابع و اعتبار کافی در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنعت، معدن و تجارت، متقاضیان می‌توانند جهت دریافت تسهیلات با نرخ ۶ درصد و بازپرداخت بلندمدت جهت راه‌اندازی طرح‌های گردشگری، بوم‌گردی و صنایع دستی و خدمات در مناطق روستایی به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شایان ذکر است به منظور حمایت از اشتغال فارغ‌التحصیلان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در سال جاری طرح‌های کارورزی دانش آموختگان، مشوق بیمه‌ای، پرداخت یارانه دستمزد و معافیت بیمه‌ای را به اجرا می‌گذارد و کارفرمایان و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به این اداره در شهرستان شهرکرد مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۲۱:۲۴:۵۳

6 Jul 2021