۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۷۹۵۷
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

وزش باد و خیزش گرد و خاک پدیده غالب امروز و فردا برای چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز و فردا بعدازظهر سرعت وزش باد بالا می‌رود و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.
وزش باد و خیزش گرد و خاک پدیده غالب امروز و فردا برای چهارمحال و بختیاری
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای امروز و فردا بعدازظهر سرعت وزش باد بالا می‌رود و احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: طی این مدت آسمان صاف و شاهد رشد ابر خواهیم بود و از اواسط هفته به بعد جوی نسبتا پایدار را شاهد خواهیم بود.

چراغ‌پور خاطرنشان کرد: آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد برای روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود، همچنین غبار رقیق صبحگاهی را خصوصا طی امروز و فردا در آسمان استان شاهد هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دما طی روزهای آینده روند افزایش نسبی و تدریجی در پیش رو دارد، اما با وجود این موضوع امروز شهرکرد با کمینه دمای ۱۱ درجه سانتی گراد به‌عنوان خنک‌ترین مرکز استان در کشور به ثبت رسید.

وی ادامه داد: امروز همچنین سورشجان با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد عنوان خنک‌ترین نقطه در استان را به خود اختصاص داد، این درحالی است که لردگان در گرم‌ترین ساعت روز با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه به ثبت رسیده است، که در همان ساعت دمای شهرکرد ۳۳ درجه سانتی‌گراد بوده است.

چراغ‌پور بیان داشت: دمای فعلی شهرکرد ۲۱ درجه است که نسبت به روز گذشته در این ساعت دو درجه خنک‌تر گزارش شده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۳:۴۷

3 Jul 2021