۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۴۷۹۵۳
امام جمعه لردگان:

حقوق بشر آمريکايي يک موضوع مضحک و غير قابل باور است

امام جمعه لردگان گفت: امروز پرچم حقوق بشر در دست ناقض‌ترين آن يعني آمريکاي خبيث قرار دارد که با همدستي برخي حکام خائن مانند عربستان سعودي و انگليس و... خود بزرگترين نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند.
حقوق بشر آمريکايي يک موضوع مضحک و غير قابل باور است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه نماز جمعه اين هفته با اشاره رعايت تقواي الهي گفت: در دنيا تقوا داشته باشيد، کسي که شعارش و عملش در زندگي رعايت تقواي الهي باشد در روز  قيامت نيز سرافراز و سربلند است.
 
وي افزود: يکي از مسيرهاي آخرت، جهنم است همه از جهنم رد مي شوند چه بهشتيان و چه دوزخيان .
تاج زاد ادامه داد: اشک از ترس خدا هديه خداست هر وقت حال خوشي داشتي و چشمت اشکبار شد دعا را غنيمت بشماريد .

امام جمعه لردگان با اشاره به سخني از امام باقر(ع) فرمودند: نزد خدا هيچ قطره اي چون قطره اشکي که در نيمه هاي شب ريخته مي شود ارزشمند نيست  تا جايي که برابر خون شهيد ارزش دارد، قطره خوني که در راه خدا ريخته مي شود و قطره اشکي که در تاريکي شب ريخته مي شود فقط خود خدا ارزش آن را مي داند .

وی اضافه کرد: حضرت رسول خدا(ص)فرموند" هر چشمي روز قيامت گريان است بجز سه چشم: چشمي كه از ترس خدا گريسته و چشمي كه از محرمات الهي ديده پوشي كرده و چشمي كه در راه خدا شب زنده دار بوده است".

تاج زاده با اشاره به حکم رهبر انقلاب و انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمين محسني اژه‌اي به عنوان رييس قوه قضائيه گفت: اهتمام جدي به مأموريت‌هاي دستگاه قضا، برخورد قاطع با تخلفات و ارتباط با مردم و... از جمله انتظارات رهبر معظم انقلاب بود که از رئيس جديد قوه قضائيه داشتند .
 
امام جمعه لردگان گفت: تزريق واکسن برکت توسط رهبر انقلاب پيام "اقتدار" و "ما مي‌توانيم" براي دنيا داشت .
 
وی با بيان اينکه در هر کجاي جهان جنايتي به وجود مي‌آيد ردپاي آمريکا در آن ديده مي‌شود، گفت: حقوق بشر آمريکايي يک موضوع مضحک و غير قابل باور است.
 
تاج زاده خاطرنشان کرد: امروز پرچم حقوق بشر در دست ناقض‌ترين آن يعني آمريکاي خبيث قرار دارد که با همدستي برخي حکام خائن مانند عربستان سعودي و انگليس و... خود بزرگترين نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند.
 
انتهاي  پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۵۸:۰۱

2 Jul 2021