۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۷۹۴۶
نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی:

عدم وجود زیرساخت کافی چهارمحال و بختیاری را در لیست استان‌های محروم قرار داده است

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمحال و بختیاری جزء استان‌های محروم کشور بوده و علت محرومیت نیز عدم وجود زیرساخت‌های کافی است و همه این موضوعات نیز به کم‌کاری دولت بازمی‌گردد.
عدم وجود زیرساخت کافی چهارمحال و بختیاری را در لیست استان‌های محروم قرار داده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ قدرت الله حمزه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اش اشاره و اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری جزء استان‌های محروم کشور بوده و علت محرومیت نیز عدم وجود زیرساخت‌های کافی است و همه این موضوعات نیز به کم‌کاری دولت بازمی‌گردد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد در مجلس افزود: پیگیر هستیم تا تونل گورمیز شهرستان اردل که راه موصلاتی بین استان‌های جنوبی و مرکزی را تسهیل می‌کند سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: پیگیری‌های لازم جهت دو بانده کردن جاده شهرکرد به شلمزار- بازفت و خوزستان درحال انجام است که امیدوارم این کار هرچه سریع‌تر انجام شود؛ ضمنا جاده شهرکرد به شلمزار، ناغان و کارون 4 هم در دست اقدام است.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار، کوهرنگ و دهستان دستگرد بیان کرد: مجمع نمایندگان استان به‌صورت ویژه به دنبال این بودند تا از انتقال آب غیرمجاز پیشگیری شود که چنین اتفاقی هم افتاد؛ چراکه در وهله نخست باید حق‌آبه صنعت، شرب و کشاورزی استان ما تامین شود.

حمزه عنوان کرد: بسیاری از کارگاه‌های تولید حوزه انتخابیه‌ام به‌ویژه شهرستان فارسان (شهر جونقان) تعطیل شده‌اند که در حال پیگیری برای فعال‌سازی آنها هستم و اگر این اتفاق صورت بگیرد جوانان زیادی مشغول به کار خواهند شد.

وی تاکید کرد: برخی شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام همچون اردل، کوهرنگ و کیار فاقد درمانگاه تامین اجتماعی هستند که با پیگیری انجام شده مقرر گردید در ماه‌های آتی کلنگ احداث ساختمان درمانگاه‌ها زده شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۶:۱۹

1 Jul 2021