۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۷۹۳۸
مدیر شعب پست بانک چهارمحال و بختیاری خبر داد

فعالیت 109 باجه پست بانک در چهارمحال و بختیاری/ اعطای مجوز بانک مرکزی به باجه‌های بانکی در استان

مدیر شعب پست بانک چهارمحال و بختیاری گفت: پست بانک استان چهارمحال و بختیاری دارای پنج شعبه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان و اردل است و 109 باجه تحت نظر این شعب ایجاد شده که 110 نفر نیروی شاغل دارند.
فعالیت 109 باجه پست بانک در چهارمحال و بختیاری/ اعطای مجوز بانک مرکزی به باجه‌های بانکی در استان
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی رضا شجاعی مدیر شعب پست بانک چهارمحال و بختیاری در آیین اعطای مجوز فعالیت باجه‌های بانکی مدیریت شعب چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پست بانک یک نهاد مالی اما با ماهیت حمایتی-اجتماعی است تا در مناطق محروم خدمات مالی ارائه و از مهاجرت روستاییان جلوگیری کند.

وی افزود: پست بانک استان چهارمحال و بختیاری دارای پنج شعبه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان و اردل است و 109 باجه تحت نظر این شعب ایجاد شده که 110 نفر نیروی شاغل دارند.

مدیر شعب پست بانک چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تاکنون 160 درصد هدف‌گذاری مشخص شده برای این بانک در استان محقق شده، همچنین 60 درصد هدف‌گذاری مربوط به سال 1400 نیز انجام شده است.

شجاعی عنوان کرد: نرخ مصارف به منابع در چهارمحال و بختیاری حدود 87 درصد است در حالی که نرخ اعلام شده از سوی پست بانک برای این استان 75 درصد بود، اما به دلیل استقبال مردم به ویژه در روستاها برای کارآفرینی و اشتغال این نرخ افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: پست بانک چهارمحال و بختیاری در بحث تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی ازجمله بانک‌های عامل بود، سهم این بانک 70 میلیارد تومان تعیین شد که تاکنون 56 میلیارد تومان آن به متقضایان پرداخت شده است.

مدیر شعب پست بانک چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از 109 باجه موجود برای 99 باجه تاییده نهایی اخذ شده که امید است تا پایان شهریورماه تاییده نهایی صادر شود، برای 63 باجه نیز بانک مرکزی مجوز رسمی صادر کرده است و حدود 10 باجه دیگر تازه تاسیس و نوبنیان هستند و فرایند اخد تاییده و مجوز برای آن‌ها پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۰:۵۵

29 Jun 2021