۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۷۹۳۷
مدیرکل امور شعب پست بانک مطرح کرد

ایجاد باجه پست بانک در بیش از 5000 روستاهای کشور

مدیرکل امور شعب پست بانک گفت: در 5 هزار و 685 روستا باجه پست بانک ایجاد شده که به روستاییان خدمات بانکی ارائه می‌دهد، همچنین 18 هزار نفر در این باجه‌ها مشغول به کار هستند.
ایجاد باجه پست بانک در بیش از 5000 روستاهای کشور
به گزارش جهانبین نیوز؛ داوود قزل‌باش مدیرکل امور شعب پست بانک در آیین اعطای مجوز فعالیت باجه‌های بانکی مدیریت شعب چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مجموعه پست بانک با وجود فشارهای زیاد آغاز به کار کرد تا جایی که در برهه‌ای حتی در آستانه انحلال قرار گرفت اما به راه خود ادامه داد.

وی افزود: ایجاد دفاتر و باجه‌های روستایی پست بانک یکی از ایده‌های خوب بود که با افق گسترده‌ای که به نمایش گذاشته است نشان می‌دهد می‌تواند خدمات گسترده‌ای را ارائه دهد.

مدیرکل امور شعب پست بانک ادامه داد: در 5 هزار و 685 روستا باجه پست بانک ایجاد شده که به روستاییان خدمات بانکی ارائه می‌دهد، همچنین 18 هزار نفر در این باجه‌ها مشغول به کار هستند و سالانه 40 میلیارد تومان کارمزد به پرسنل آن‌ها پرداخت می‌شود، هر چقدر بستر افزایش یابد شاغلان در سیستم نیز بیشتر خواهد شد.

قزل‌باش با اشاره به اینکه در حدود 30 هزار روستا در کشور هنوز باجه پست بانک ایجاد نشده است، عنوان کرد: یک هزار و 200 مورد از این باجه‌های در سطح کشور از سوی بانک مرکزی مجوز دریافت کرده‌اند.

وی خاطرشنان کرد: شبکه بانکی کشور هیچگاه پست بانک را به عنوان رقیب نمی‌داند اما مشتری‌ها ممکن است بانک‌های دیگر را رقیب این بانک بدانند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۴۱:۴۹

29 Jun 2021