۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۴۷۹۲۳
گزارش پایانی از رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی جوانان دختر کشور در شهرکرد

اعلام نتایج دومین روز رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی جوانان دختر کشور/ دختران تهرانی فاتح این رقابت‌ها در بام ایران

نتایج دومین روز از رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی جوانان دختر کشور گرامیداشت دهه کرامت، اعلام شد، در پایان مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان کشور در شهرکرد، دختران دو و میدانی کار تهران با 7 طلا و 2 برنز بر سکوی قهرمانی ایستادند.
اعلام نتایج دومین روز رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی جوانان دختر کشور/ دختران تهرانی فاتح این رقابت‌ها در بام ایران
به گزارش جهانبین نیوز؛ رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان دختر کشور گرامیداشت دهه کرامت، به میزبانی چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین‌های روز دوم به کار خود پایان داد.

دختران تهرانی فاتح رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی دختران در بام ایران

این رقابت‌ها در روزهای چهارم و پنجم تیرماه به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری با حضور 133 ورزشکار از 26 استان، در شهرکرد و شلمزار برگزار شد و پس از دو روز رقابت نفس‌گیر، استان تهران با درمجموع 7 طلا و دو برنز فاتح این رقابت‌ها شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

خراسان رضوی نیز با 5 طلا و 4 نقره در جایگاه دوم ایستاد و استان یزد با 3 طلا، 3 نقره و 3 برنز سکوی سوم را از آن خود کرد.

در ادامه  استان‌های بوشهر با 2 طلا، همدان با یک طلا ، یک نقره و یک برنز، البرز با یک طلا، یک نقره و یک برنز، مازندران با یک طلا و یک نقره و استان قم با یک طلا در جایگاه چهارم تا هشتم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفتند.
 

ثبت دو رکورد جدید در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان دختر کشور در شهرکرد

در حاشیه مسابقات قهرمانی دو و میدانی جوانان دختر کشور که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد رکورد ملی ماده 100 متر با مانع و هفتگانه شکسته شد.
نرگس رستگار دونده اهل خراسان رضوی در روز نخست این رقابت‌ها موفق شد با ثبت رکورد ۱۴.۶۸علاوه بر ایستادن در جایگاه نخست، رکورد ملی ماده ۱۰۰ متر با مانع را ۱۴ ثانیه ارتقا دهد.

همچنین، فاطمه محیطی زاده دختر دو و میدانی کار یزدی نیز که رکورد هفت‌گانه کشور را در اختیار داشت با ارتقای ۱۳۳ امتیازی آن، رکورد جدید را دوباره به نام خود ثبت کرد.

محیطی زاده در مسابقات  دو و میدانی جوانان کشور در شهرکرد توانست این ماده را با امتیاز 4 هزار و ۵۷۷ پایان برساند.

بنا بر اعلام فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، رکوردهای جدید به دست آمده پس از اعلام نتیجه دوپینگ این دو ورزشکار به‌صورت رسمی ثبت خواهد شد.
 

نتایج دومین روز از رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی جوانان دختر کشور در شهرکرد

نتایج روز دوم این رقابت‌ها در دوی 400  متر با مانع محدثه ابراهیم‌ پور از قم (-۱:۰۴.۱۶)، نرگس رستگار از خراسان رضوی- ( ۱:۰۵.۴۱ دقیقه) و ساناز احمدی از خوزستان با ( ۱:۰۸.۸۳دقیقه ) اعلام شد.

در پرش با نیزه سمیرا کرد‌علی از استان یزد با ( ۳.۳ متر) نفر اول، فاطمه خدایی از استان یزد با ( 3 متر) نفر دوم و نیلوفر اسدی از خوزستان با (۲.۳ متر ) نفر سوم این سری از رقابت‌های دو و میدانی شد.

در دوی 1500  متر حدیثه رئوف از خراسان رضوی با (۴:۵۷.۷۷ دقیقه)، دنیا سرباشی از استان البرز با ( ۵:۰۴.۹۸ دقیقه) و نیلوفر رضایی از استان اصفهان ( ۵:۱۹.۷۳ دقیقه) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در دوی 200 متر نیز نگین آذری عدالت از تهران با (۲۵.۵۰ ثانیه)، ساناز امیری ‌پور از یزد با (۲۵.۵۱ ثانیه) و زکیه مردانی از تهران (۲۵.۹۶ ثانیه) موفق‌های به کسب مقام‌های اول، دوم و سوم شدند.

در ماده پرتاب نیزه نادیا مظلوم زاده از بوشهر(۳۵.۳۰ متر) اول، الهام قطوری از گلستان (۳۴.۳۸ متر) دوم و عطیه حیدری‌ نژاد از لرستان ( ۲۹.۳۱ متر) سوم شدند.

همچنین در دوی 3000 متر مانع معصومه موسوی از البرز با ثبت ۱۳:۴۴.۹۱دقیقه نفر اول شد و زهرا افشاریان  از خراسان رضوی با ( ۱۳:۵۷.۹۷ دقیقه) نفر دوم و هستی ثمری از کردستان با ( ۱۳:۵۹.۶۵دقیقه ) نفر سوم شدند.

در دوی 5000 متر فاطمه چناری از همدان (۲۰:۴۷.۹۰ دقیقه)، زهرا افشاریان  از خراسان رضوی ( ۲۲:۰۶.۵۵ دقیقه) و نرگس رضایی از قزوین (۲۶:۲۱.۷۶ دقیقه) به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده پرش طول سارینا ساعدی از تهران با (۵.۴۹ متر) نفر اول، میترا پیراسته از اردبیل با ۵.۱۷ متر نفر دوم و نجمه خرمالی از گلستان با  ۵.۱۵ متر نفر سوم شدند.

در پرتاب وزنه  ملینا رضایی ملک از مازندران با ۱۲.۵۳ متر نفر اول، مبینا طاهر خانی از قزوین با ۱۱.۶ متر نفر دوم و زهرا بختیاری از همدان با ۱۱.۲۷متر نفر سوم شدند.

در ماده هفتگانه فاطمه محیطی زاده از یزد با  ۴۵۵۷ امتیاز، آتنا عبدالله ‌پور از خراسان رضوی با-۳۰۱۰امتیاز و نازنین مالکی از یزد با  ۲۸۰۹ امتیاز فاتح رتبه‌های اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.

درنهایت در ماده 4 در400 متر امدادی نیز خراسان رضوی با ۴:۳۶.۸۸ دقیقه و همدان با ۵:۳۰.۵۲ دقیقه حائز کسب مقام‌های برتر شدند.

انتهای پیام/1031ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۱۱:۳۱

28 Jun 2021